TSR logo - Twostrokeriders logotype i röd färg
Reklambanner för Gosnow.se
Artikel skriven: mars 29, 2008

Motocity Scooterday

Motocity Scooterday!!

Idag var det Motocity Scooterday. Självklart var Twostrokerider på plats, och fota! Läs mer om det här på Twostrokerider magasine.

Dagen började väldigt trögt, pga det dåliga vädret. Men på eftermiddagen började det komma in massa folk, o stämningen var riktigt bra! Moppar bänkades, det bjöds på stuntning, och billiga mopeddelar. Kolla in bildspelet endast här på Tsr!

dsc_0158_500_01
En glad Sebbe!

dsc_0159_500
Inne i MotoCity

dsc_0160_500
Annan vinkel

dsc_0177_500
Bänkning! Tyvärr var det inte så många som bänkade, men några var det iallfall. Här nere finner ni
några bilder!

dsc_0179_500
Full fart!

dsc_0201_500
Motocity Kymcon!

dsc_0198_500
Rusning i affären!

dsc_0200_500
Sebbe och Håkan arbetar på!

Sen bjöds det på stunting av Josef och Anton, riktigt underhållande! Josef och Anton är med i stunt
teamet Gbg-x3m, och båda är väldigt duktiga stuntåkare! Kolla in detta bara!

dsc_0234_500
Anton kör wc-wheelie!

dsc_0232_500
Josef kör sittandes ringar! 

dsc_0239_500_01
Anton lirar sköna wc-ringar!

dsc_0257_500
Mx-Josef gör det han är bäst på!

Hoppas ni alla hade lika trevligt som jag hade, och hoppas verkligen på bättre väder nästa ScooterDay. Tack till Motocity som tog tag i saken och fick det hända! Hoppas verkligen fler kommer nästa gång!

Musawar @ TSR

ANNONS
Elcykeltrim.se Reklam
ANNONS
Twostroke reklam
ANNONS
ANNONS
iGripdubb.se Reklam