mt5a_stunt skrev:ja som henry å den andra tjatade om dom hålde på å kalla varan sånt
För dom är betydligt bättre än Hyosung SF50 hmm förolämpande???Henry skrev:mt5a_stunt skrev:ja som henry å den andra tjatade om dom hålde på å kalla varan sånt
Menar du denna? http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=1719
Kan faktiskt inte se att jag sa något förolämpande till han, däremot vräkte han ut sig ett flertal dumma ord, både mot mig och andra.
Visst, man ska vara snäll men man behöver inte vara mesig och vika sig för minsta lilla bara för att undvika en diskussion heller.
Är det de dom inte är då?hyosungsf50 skrev:För dom är betydligt bättre än Hyosung SF50 hmm förolämpande???Henry skrev:mt5a_stunt skrev:ja som henry å den andra tjatade om dom hålde på å kalla varan sånt
Kan faktiskt inte se att jag sa något förolämpande till han, däremot vräkte han ut sig ett flertal dumma ord, både mot mig och andra.
Visst, man ska vara snäll men man behöver inte vara mesig och vika sig för minsta lilla bara för att undvika en diskussion heller.
Henry skrev:stort problem som vi arbetar med.
Vi håller på att genomföra ett varningssystem som ska införskaffas så småningom.
stage6 skrev:Henry skrev:stort problem som vi arbetar med.
Vi håller på att genomföra ett varningssystem som ska införskaffas så småningom.
OMG. Henry ,, Din atityd innan du blev moderator var inte den bästa du. Du klagade på alla och hade väldiga fördommar. Så får man sa något fel blev man kallaf Fucko, Idiot, Mytoman, Tönt osv.. Du vet själv att du sagt detta.
jo men henry tänk så här du har sparat pengar till en moppe i ca 2år du köper den du tycker den jätte fin fast kanske inte andra hur skulle du då reagera om jag skulle sakt till dig att du har en jävla skit moppe? dess utom så fick jag fan jobba för nåt jävla reklam bolag i 2år tänk dig då 104helger delade jag ut reklam det är fan inte lätt och på dom 104helgerna har jag säkert delat ut över 6ton reklam det har ju också sina fördelar du kan fråga den som blev nedsalgen:PHenry skrev:Är det de dom inte är då?hyosungsf50 skrev:För dom är betydligt bättre än Hyosung SF50 hmm förolämpande???Henry skrev:
Du visade ju självklart att du ville att han skulle bygga på en hyo...
Vist, vi kan ta upp min attidtyd? vad har jag sagt imot dig? bara att du är en som som tror du kan allt medans du säker fucko, *fult ord* tönt osv ill mig.. Du tror du är bäst bara för att du är admin. Fattar inte hur dom kunnat välja dig? Du vet att det är många som tycker illa om dig?Henry skrev:stage6 skrev:Henry skrev:stort problem som vi arbetar med.
OMG. Henry ,, Din atityd innan du blev moderator var inte den bästa du. Du klagade på alla och hade väldiga fördommar. Så får man sa något fel blev man kallaf Fucko, Idiot, Mytoman, Tönt osv.. Du vet själv att du sagt detta.
Jag hade mina skäl....
Jag klagar även nu på många och detta står jag för. Dock ger jag nu kanske lite mer konstruktiv kritik än innan.
Om du vill kan vi ta upp din attityd med?
håller med om att det är fel att klaga pga att någon har en billigare moppe, men du ska se att du är inte den enda som jobbat för att ha råd med moppehyosungsf50 skrev:jo men henry tänk så här du har sparat pengar till en moppe i ca 2år du köper den du tycker den jätte fin fast kanske inte andra hur skulle du då reagera om jag skulle sakt till dig att du har en jävla skit moppe? dess utom så fick jag fan jobba för nåt jävla reklam bolag i 2år tänk dig då 104helger delade jag ut reklam det är fan inte lätt och på dom 104helgerna har jag säkert delat ut över 6ton reklam det har ju också sina fördelar du kan fråga den som blev nedsalgen:PHenry skrev:Är det de dom inte är då?hyosungsf50 skrev: För dom är betydligt bättre än Hyosung SF50 hmm förolämpande???
Du visade ju självklart att du ville att han skulle bygga på en hyo...