ja men om du då är så jävla smart vf i helvete kan man då vara så jävla imponerad av en jävla aerox hela tiden det finns inga andra projekt än aerox gör någonting annat typ nån jävla piggio ciao eller kanske en hyosung för man ska fan inte stytla en snygg moppe till ännu snyggare då blir inte folk så imponerade styla en skitful moppe istället typ som en hyosungHenry skrev:hyosungsf50 skrev:fan också inte ett till aerox projekt vf ska alla göra saker av aerox?
För dom är betydligt bättre än Hyosung SF50?
Bygg ihop en riktig banhoj! med enbart MHR trim!
wattiwatti skrev:henry suger *fult ord*.... tack hej
1. Har jag sagt att jag är smart?hyosungsf50 skrev: ja men om du då är så jävla smart vf i helvete kan man då vara så jävla imponerad av en jävla aerox hela tiden det finns inga andra projekt än aerox gör någonting annat typ nån jävla piggio ciao eller kanske en hyosung för man ska fan inte stytla en snygg moppe till ännu snyggare då blir inte folk så imponerade styla en skitful moppe istället typ som en hyosung
hehe det verkar inte så det ser ut som du gör det med din egen moppe alltså en riktig moppe bögHenry skrev:wattiwatti skrev:henry suger *fult ord*.... tack hej
Jag vet inte om du ville förmedla något med det där inlägget att jag skulle göra någon tjänst åt dig eller dylikt till dig men tyvär - jag är straight.
GRYMT moget inlägg!hyosungsf50 skrev: hehe det verkar inte så det ser ut som du gör det med din egen moppe alltså en riktig moppe bög
haha fan du är verkligen inte smart du är faktiskt hmm riktigt dum i huvet!!! för 1.hyosung kommer inte från kina utan från korea och 2.du blir nobel priset för årets moppe bög. oj ja jag glömde visst också säga som alla andra henry suger *fult ord* och så e det baraHenry skrev:GRYMT moget inlägg!hyosungsf50 skrev: hehe det verkar inte så det ser ut som du gör det med din egen moppe alltså en riktig moppe bög
Ärligt, nobelpriset nästa?
Fråga sveriges befolkning vad som är mäst kvinligt, en Derbi sm eller en kina hyosung?
Tyvärr, du förlorar igen.
NU skärper du dig om du vill vara kvar på den här sidan.
hyosungsf50 skrev:haha fan du är verkligen inte smart du är faktiskt hmm riktigt dum i huvet!!! för 1.hyosung kommer inte från kina utan från korea och 2.du blir nobel priset för årets moppe bög. oj ja jag glömde visst också säga som alla andra henry suger *fult ord* och så e det baraHenry skrev:GRYMT moget inlägg!hyosungsf50 skrev: hehe det verkar inte så det ser ut som du gör det med din egen moppe alltså en riktig moppe bög
Ärligt, nobelpriset nästa?
Fråga sveriges befolkning vad som är mäst kvinligt, en Derbi sm eller en kina hyosung?
Tyvärr, du förlorar igen.
NU skärper du dig om du vill vara kvar på den här sidan.
hömhyosungsf50 skrev:vänta ska jag bli avstängd från tsr av dig för att det är du som började att förolämpa mig? isåfall skulle jag hellre lämna stället själv för om man har en hemsida med en sån moderator så är det ju fan ingen seriös hemsida. och ingentligen vad gör du här på tsr som moderator?
väldigt bra sakt! jag har redan sakt allt jag hade att komma med så nu är det bara upp till Henry dess utom ville jag bara ha en moppe så jag hittade en billig och jag köpte den glömde visst också säga vad den kostade(3000kr) så ja man kan ju räkna ut själv hur mycket jag har gjort med den sen jag köpte denskogen_swe skrev:hömhyosungsf50 skrev:vänta ska jag bli avstängd från tsr av dig för att det är du som började att förolämpa mig? isåfall skulle jag hellre lämna stället själv för om man har en hemsida med en sån moderator så är det ju fan ingen seriös hemsida. och ingentligen vad gör du här på tsr som moderator?de var bråk här
ja nå jag har inte så mycket att komma med mer än att henry borde be om ursäkt och hyosungsf50 borde dämpa sig ganska så väll, så här ska de ju inte va + att man väljer sin moppe som sagt och det värkar som att ingen vill ha nåt annat än aerox då får de va så va kan man göra
hyosungsf50 skrev:glömde säga en till sak hyosung har 12"hjul det är bara rally som har 10" plus att man kan faktiskt byta ut en motor på en moppe om du inte visste det med en del ändringar på ramen plus att jag kan säga att ramen på en hyosung inte är klen dess utom är hyosung en väldigt bra stunt moppe jag stegrar hur lätt som helst med min moppe till och med bättre än 3st aeroxar på min skola ojojoj nu kan du knipa igen truten va?
tänka dig en jävla "kina" moppe som du då säger klår en riktigt grym yamaha kvalitets moppe och det värsta med detta är att jag har tagit av min variator ring medans hmm alla med aerox inte har gjort det tänka sig. det som jag har trimmat min moppe med är att jag har tagit bort variator ring och insugs brickan och ingenting annat har provat att köra på 6,5grams vikter men då fick den för bra acc och det vill jag inte ha dess utom jag har stegrat med min hyosung tusentals gånger och min fram gaffel är skit rostig min moppe är från år2000 och min kompis neos är från 03 gissa vad som hände med hans fram gaffel igår? den pajade när han landade men yamaha är ju sånt kvalitets märke. BTW yamaha aerox är jävligt snygga hyosung är jävligt fula vf slösa tid på att göra en aerox snyggare istället för att få en hyosung snyggare det skulle bli ett mycke bättre projekt det skulle imponera på flera folk än att göra 1till aerox projekt om jag bara skulle haft pengarna skulle jag säkert stylat min moppe direkt men tyvärr har jag inte dom pengarna så inga pengar inget styling
du har ju missat hela poängen jag menar att man gör ju bara sakewr av aerox nu för tiden jippi dom har skitbra motor orginal kan gör 80-90km/h org räcker inte det? en hyosung går knappt att få upp i 60km/h org då är det en större utmaning att få upp en hyosung i samma hastighet som en aerox har typ orginal eller lite trimmadRideOrDie skrev:hyosungsf50 skrev:glömde säga en till sak hyosung har 12"hjul det är bara rally som har 10" plus att man kan faktiskt byta ut en motor på en moppe om du inte visste det med en del ändringar på ramen plus att jag kan säga att ramen på en hyosung inte är klen dess utom är hyosung en väldigt bra stunt moppe jag stegrar hur lätt som helst med min moppe till och med bättre än 3st aeroxar på min skola ojojoj nu kan du knipa igen truten va?
tänka dig en jävla "kina" moppe som du då säger klår en riktigt grym yamaha kvalitets moppe och det värsta med detta är att jag har tagit av min variator ring medans hmm alla med aerox inte har gjort det tänka sig. det som jag har trimmat min moppe med är att jag har tagit bort variator ring och insugs brickan och ingenting annat har provat att köra på 6,5grams vikter men då fick den för bra acc och det vill jag inte ha dess utom jag har stegrat med min hyosung tusentals gånger och min fram gaffel är skit rostig min moppe är från år2000 och min kompis neos är från 03 gissa vad som hände med hans fram gaffel igår? den pajade när han landade men yamaha är ju sånt kvalitets märke. BTW yamaha aerox är jävligt snygga hyosung är jävligt fula vf slösa tid på att göra en aerox snyggare istället för att få en hyosung snyggare det skulle bli ett mycke bättre projekt det skulle imponera på flera folk än att göra 1till aerox projekt om jag bara skulle haft pengarna skulle jag säkert stylat min moppe direkt men tyvärr har jag inte dom pengarna så inga pengar inget styling
Hyosung är en skitmoppe, thats it. Och du verkar inte ha koll på varken moppar eller det svenska språket. Jag ska bygga en HYPER inte en UTSTÄLLNINGSMOPPE. Den ska absolut inte vara snygg. Den ska vara snabb. Och dessutom har jag redan en ciao som är stylad och trimmad.
Sluta gå offtopic hyosungs50.
hyosungsf50 skrev:du har ju missat hela poängen jag menar att man gör ju bara sakewr av aerox nu för tiden jippi dom har skitbra motor orginal kan gör 80-90km/h org räcker inte det? en hyosung går knappt att få upp i 60km/h org då är det en större utmaning att få upp en hyosung i samma hastighet som en aerox har typ orginal eller lite trimmadRideOrDie skrev:hyosungsf50 skrev:glömde säga en till sak hyosung har 12"hjul det är bara rally som har 10" plus att man kan faktiskt byta ut en motor på en moppe om du inte visste det med en del ändringar på ramen plus att jag kan säga att ramen på en hyosung inte är klen dess utom är hyosung en väldigt bra stunt moppe jag stegrar hur lätt som helst med min moppe till och med bättre än 3st aeroxar på min skola ojojoj nu kan du knipa igen truten va?
Hyosung är en skitmoppe, thats it. Och du verkar inte ha koll på varken moppar eller det svenska språket. Jag ska bygga en HYPER inte en UTSTÄLLNINGSMOPPE. Den ska absolut inte vara snygg. Den ska vara snabb. Och dessutom har jag redan en ciao som är stylad och trimmad.
ofan menar du det sa jag att du skulle få eller ha en hyosung? nä jag sa bara att det är en bättre utmaning att göra det med en sölig moppe.RideOrDie skrev:hyosungsf50 skrev:du har ju missat hela poängen jag menar att man gör ju bara sakewr av aerox nu för tiden jippi dom har skitbra motor orginal kan gör 80-90km/h org räcker inte det? en hyosung går knappt att få upp i 60km/h org då är det en större utmaning att få upp en hyosung i samma hastighet som en aerox har typ orginal eller lite trimmadRideOrDie skrev:
Men jag vill inte ha en sketen hyosung. förstått?
hyosungsf50 skrev:ofan menar du det sa jag att du skulle få eller ha en hyosung? nä jag sa bara att det är en bättre utmaning att göra det med en sölig moppe.RideOrDie skrev:hyosungsf50 skrev: du har ju missat hela poängen jag menar att man gör ju bara sakewr av aerox nu för tiden jippi dom har skitbra motor orginal kan gör 80-90km/h org räcker inte det? en hyosung går knappt att få upp i 60km/h org då är det en större utmaning att få upp en hyosung i samma hastighet som en aerox har typ orginal eller lite trimmad
Men jag vill inte ha en sketen hyosung. förstått?
vad har du i läs förståelse? lika lågt som ditt IQ 0?
för det är kul kanske jag håller iaf på med sånt för det är kul inte för jag ska vara cool och ha den snabbaste moppen i hela sverigehaselhoff skrev:Han skiter la i utmaningen, varför gå på en motor som e svår som sattan o få effekt ur nä man kan ta en motor som man kan bänka över 30hk med rätt saker.