Sida 1 av 1
Hur i H****E stryper man av en Derbi GP1 Revolution (sving)
Postat: 2 juni 2009, 21:28
av g-ounze
Tjena tjena.. Har blivit lite små sugen på en Derbi GP1 revolution och har en lite konstig fråga.
Hur går de till när man ska strypa av dom?
Var sitter strypningarna? De är trotts allt ingen variator..?
Hur fort går den med ex. Effekt rör (ev. SM setup)?????
Är de något att ha?

tack på förhand

Postat: 2 juni 2009, 21:54
av g-ounze
21 visningar.. Ingen?
Postat: 2 juni 2009, 21:55
av MKRider
bump efter 7 dagar

Postat: 2 juni 2009, 22:15
av g-ounze
MKRider skrev:bump efter 7 dagar

TAGGA!!! =D
Postat: 2 juni 2009, 22:36
av sefio
gissar den är pluggad i röret och luftburken om den nu inte har variator, även cdi strypning är värt att kolla upp.
Postat: 2 juni 2009, 22:38
av g-ounze
sefio skrev:gissar den är pluggad i röret och luftburken om den nu inte har variator, även cdi strypning är värt att kolla upp.
ok.. Tack för svar.. Förgasar bricka kanske? Samma som DRD PRO iaf.. Dellorto 17,5 mm..
Postat: 2 juni 2009, 23:03
av Pavek
byt munstycke, stryp av luftburken, sätt på effekt rör, de borde räcka till att börja med!

Postat: 2 juni 2009, 23:14
av Notn4
är det inte variator på GP ? vet att den är kjedje drivne men den har ju inte nå växlar eller? då måste det ju finnas någon sorts mekanik som ändrar utväxlingen för annars är det ju som att köra me första växeln hela tiden
