Uppe vid nordpolen ja! Isbjörnarna tycks gilla skiten. Och jag gillar inte att vara i närheten av isbjörnar typ, känns lite väl osäkert, inte lust att bli isbjörnsmat.
Senast redigerad av nippertippan den 10 november 2009, 19:41, redigerad totalt 1 gånger.
riejumannen skrev:skåningen du får nog söka upp en psykolog snart tror ja.
btw så är snö inga fel
Skämtar ju med det om isbjörnarna fattar du väl?
Stromer skrev:Varför göra en tråd om just Snö?
Du bor i fel världskontinent helt enkelt, du kan väl dra ner till Thailand och bo där tjugofyra7 istället för att sitta i sverige och frysa??
Alla stolta svenskar som älskar svensk sommar älskar också svensk vinter. Har jag fel?
Hade man vart 20 år yngre hade det hetat "here we comes good ol' USA" för länge sedan. Men nu när man är gift, mm så är det tyvärr out of order med sånt. Men kan sticka på kort varsel om rätt jobb erbjuds. Då hade jag bott i Arizona eller nåt nu.
Senast redigerad av nippertippan den 10 november 2009, 20:16, redigerad totalt 2 gång.
omogen fan att klaga på snö? 20+ och har fortfarande inte lärt sig acceptera skiten så måste gå in på motorforum och whaina och sprida sitt mörka hat till folk som faktiskt tycker om skiten, håll käften och ut och skaffa dig ett jobb jävla a kasse tomte.
Skåningens-handelsbod skrev:Ni måste vara lite vrickade typ..... brädlapp+vitmögel=skoj? Hmmm .....
Nåt måste vara fel.
eller så äre något fel på dig?
Nej då, inser bara inte vitsen med att förlänga skorna med brädlappar typ. Skidor kallas dem visst.
Amen för helvete!
Folk tycker det är roligt att åka skidor, köra snöskoter, åka pulka, ha snöbollskrig eller vafan som helst! Acceptera att alla inte hatar snö, vi kan ändå inte göra något åt det. Istället för att wajna om snö på ett moppeforum (!!!!!!!!) så flytta till afrika eller något....
TobbaN skrev:
"Visa din ilska genom internet, ANVÄND CAPS LOCK!!"
sefio skrev:omogen fan att klaga på snö? 20+ och har fortfarande inte lärt sig acceptera skiten så måste gå in på motorforum och whaina och sprida sitt mörka hat till folk som faktiskt tycker om skiten, håll käften och ut och skaffa dig ett jobb jävla a kasse tomte.
Ett mörkt hat? Mot snön? A-kassetomte?
Snön är djävulens påfund, inget annat. Skapat för att vara ett gissel för mänskligheten.
Skåningens-handelsbod skrev:Ni måste vara lite vrickade typ..... brädlapp+vitmögel=skoj? Hmmm .....
Nåt måste vara fel.
Nått fel för att vi accepterar att de finns snö, haha!
Gör man en sån här tråd på moped forum och skriver massa skit om snö, då är det ju inget som är fel, eller hur.
För övrigt så är snö skit soft och den här tråden är jävligt meningslös men vill ni andra ha kvar den så spelar det ingen roll för mig, det var bara min åsikt.
alla behöver inte hata snö som dig, och du behöver ju inte gå lös på alla som inte hatar snö.
om det är någon på forumet som inte gillar regn, ska vi göra en tråd om det oxå då ? eller om någon inte gillar hagel, då gör vi en tråd om det oxå?
den tråden känns ju inte lite onödig
Hahahaha
Är den här tråden verkligen seriös? För det ser ut som att allt bara är på skämt, och hoppas det för annars så tror jag att en person måste kliva ut ur dörren i vinter och köpa sig 2st brädlappar eller släppa alla "spärrar" och köpa sig en scooter som är ännu roligare
Snö är ej farligt sålänge man inte är en gammal gubbe/tant
crille93 skrev:Hahahaha
Är den här tråden verkligen seriös? För det ser ut som att allt bara är på skämt, och hoppas det för annars så tror jag att en person måste kliva ut ur dörren i vinter och köpa sig 2st brädlappar eller släppa alla "spärrar" och köpa sig en scooter som är ännu roligare
crille93 skrev:Hahahaha
AHAHAHAHAHAHA till de längst ner^^!!
1: haft brädlappar (trivdes inte med såna)
2: Går sju helgfria söndagar i en vecka alt flytt upp till lapphelvetet innan en sån dyker upp i garaget, här nere får man sätta hjul på den.
Victor skrev:du måste vara en riktigt sur jävel..
Nej då, sitter här mest o flinar, när ni åkt på dessa verbala mínor hela tiden.
Alkohol å kvinnohål är de enda hål jag tål
Norrland, ty e e de vackreste som finnes!