Idag var det Motocity Scooterday. Självklart var Twostrokerider på plats, och fota! Läs mer om det här på Twostrokerider magasine.
Dagen började väldigt trögt, pga det dåliga vädret. Men på eftermiddagen började det komma in massa folk, o stämningen var riktigt bra! Moppar bänkades, det bjöds på stuntning, och billiga mopeddelar. Kolla in bildspelet endast här på Tsr!

En glad Sebbe!

Inne i MotoCity

Annan vinkel

Bänkning! Tyvärr var det inte så många som bänkade, men några var det iallfall. Här nere finner ni
några bilder!

Full fart!
Motocity Kymcon!

Rusning i affären!

Sebbe och Håkan arbetar på!
Sen bjöds det på stunting av Josef och Anton, riktigt underhållande! Josef och Anton är med i stunt
teamet Gbg-x3m, och båda är väldigt duktiga stuntåkare! Kolla in detta bara!
Anton kör wc-wheelie!

Josef kör sittandes ringar!
Anton lirar sköna wc-ringar!

Mx-Josef gör det han är bäst på!
Hoppas ni alla hade lika trevligt som jag hade, och hoppas verkligen på bättre väder nästa ScooterDay. Tack till Motocity som tog tag i saken och fick det hända! Hoppas verkligen fler kommer nästa gång!
Musawar @ TSR