Ja, jag hade nu tänkt o dela med mig av min aerox som jag köpte förra sommaren!
Jag köpte moppen som är en Yamaha Aerox Max Biaggi -02 30 moped för 10 000 kr.
När vi köpte den var den fin, dock hade den en hel del skavanker och småfel som var tvungna att rättas till, så vi bestämde oss för att göra en grundlig genomgång av moppen då vi inte visste hur den var i motor osv.
När vi var färdiga med det så var moppen i stort sett helt original och jag har haft den så ända tills nu då jag tänkt att jag skulle få den att acca bättre och även bättra på utseendet!
Jag tänker skriva mer om historian när jag orkar, nu lägger jag bara upp lite bilder!

Några bilder när jag precis köpt roxxen

Nedplockningen börjar (Och ja jag hart ingen tillgång till ett riktigt garage, bara en friggebod och ett plåtskjul i stortsett

Hunden Gurkan (Ja hon heter så

Jag kommer uppdatera efterhand som jag orkar lägga upp bilder![/b]
UPDATE - NÄSTAN FÄRDIG
Ja, jag har som ni kanske förstått inte orkat uppdatera efterhand, så nu kommer hela skiten på en gång! Det återstår lite fix i motor och så ska jag försöka fixa ett ordentligt styre. Menmen, riktigt nöjd änsålänge faktiskt. Jag kommer lägga ut bilder på hur jag gick till väga strax men här är resultatet!
OBS! Ursäkta för dåliga bilder, men jag har bara tagit dom med min iPhone så de får duga!

KLICKA FÖRST PÅ BILDEN OCH SEN EN GÅNG TILL FÖR ATT SE I FULL UPPLÖSNING
Släng en söt kommentar nu när du ändå har kollat är du sneel!