
Ni har väl inte glömt av Twostrokeriders egna Chat? Kika gärna in på våran chatt, lär dig känna medlemmarna mer
Efter vi har öppnat chatten så blev det direkt populärt och det var väldigt aktivt, på sistone så har det varit väldigt dött, så vi gör ett nytt försök! In på chatten och snacka ut! NU
Ni hittar chatten på eran Vänster meny när ni är inloggade vid namn "Chat"
Chatta Lugnt!
// Redaktionen!