Peugeot tog sig i år både till Intermot i Tyskland, samt Eicma i Italien. Från sitt utbud av 50-kubikare hade man med sig följande.
Till Eicma tog Peugeot med sig sin modell NK7 men inte XPS-serien. Vi hörde snack om att Peugeot inte längre kommer att använda sig av Motorhispania i tillverkningen av XPS, utan kommer att starta sin egen tillverkning. Känns som att vi kommer att få se en helt ny XPS modell till 2012, eller?
Speedfight 3 visades i två special edition-utföranden när Intermotmässan i Köln ägde rum. Då fick vi se Darkside samt Team Peugeot. Här i Milano visade dom den tredje, med namnet Ice Blade!
Även Ludix Blaster kommer i Ice Blade-utförande.
Modellen Kisbee släpps även den i en special edition-utgåva med namnet RS.