Funderar du på att styla din moped och vill veta lite mer om priser och vad som är snyggast kolla då in den här guiden.
![]() | ![]() |
Att styling är en stor marknad inom mopeder kan väl ingen gått miste om och dom allra flesta väljer att styla sin moped på något sätt. Det har blivit allt mer vanligt både med "köpstyling" d.v.s. att man köper stylingen men även att göra egna "moddar" d.v.s. att man utför egna fräcka grejjer på sin moped.
Här kommer exempel på lite olika kostnader och vad man får för dessa summor. Observera att detta är endast "paket" som jag gjort och man kan välja och göra om precis efter sin egen smak.
500kr -klassen
Twinlights - förhöjjer utseéndet väldigt mycket
Höjning - ger mopeden ett maffigare utseénde.
Dekaler - i rätt mängder ger det en bra look
BILD: (höjning)
![]() |
![]() |
1000kr -klassen
Twinlights - förhöjjer utseéndet väldigt mycket
Höjning - ger mopeden ett maffigare utseénde.
Dekaler - i rätt mängder ger det en bra look
Handtag - är skönare och snyggare
Nudebar - grymt mycket snyggare än orginalstyret
BILD: (styre)
![]() | ![]() |
2000kr -klassen
Twinlights - förhöjjer utseéndet väldigt mycket
Höjning - ger mopeden ett maffigare utseénde.
Dekaler - i rätt mängder ger det en bra look
Handtag - är skönare och snyggare
nudebar - grymt mycket snyggare än orginalstyret
framskärm - maffigare utseénde
kick - snyggare än orginal
mätare - en koso m.fl. gör mopeden snyggare
BILD: (kick)
![]() | ![]() |
4000kr -klassen
Twinlights - förhöjjer utseéndet väldigt mycket
Höjning - ger mopeden ett maffigare utseénde.
Dekaler - i rätt mängder ger det en bra look
Handtag - är skönare och snyggare
nudebar - grymt mycket snyggare än orginalstyret
framskärm - maffigare utseénde
kick - snyggare än orginal
mätare - en koso m.fl. gör mopeden snyggare
nytt kåpset - grymt snyggt med en udda färg
![]() | ![]() |
5000kr + klassen
Twinlights - förhöjjer utseéndet väldigt mycket
Höjning - ger mopeden ett maffigare utseénde.
Dekaler - i rätt mängder ger det en bra look
Handtag - är skönare och snyggare
nudebar - grymt mycket snyggare än orginalstyret
framskärm - maffigare utseénde
kick - snyggare än orginal
mätare - en koso m.fl. gör mopeden snyggare
nytt kåpset - grymt snyggt med en udda färg
sidostöd - allt blir enklare och snyggare
underkåpa - bcd har grymt snygga till scootrar
dämpare - ny dämpare är mycket fetare och skönare
fläkt/vattenpumpskåpa - snyggare utseénde
sadelöverdrag - ett custom sadelöverdrag är grymt
![]() | ![]() |
Det finns givetvis en hel del mer som inte står uppskrivet men det här hör till bland det vanligaste.
Robin A.K.A "ProTeam"