Jag (SickRazer@tsr) och (Viiktor15@tsr) arrangerade som ni säkert vet Kungsbacka meetet den 13 augusti.
Meetet blev inte riktigt som planerat då polisen hälsade på, men alla tyckte det var kul ändå. Vi hann med en hel del race innan polisen bestämde sig för att blåsa av det hela. Skönt var att dom inte fokuserade på enskilda individer så det var ingen som blev tagen.
Crusingen arrangerade vi efter själva träffen då alla blev bortkörda från platsen.
Här kommer lite bilder och en film från meetet som jag SickRazer och Vivaadam satt upp.
Jag har slängt ihop en liten film från meetet och fått lite bilder från (Vivaadam@tsr). Som jag tänkte att ni kunde lägga upp på startsidan som ett meet reportage om ni ville.










/Kungsbacka Summer Meet 2k11