TSR logo - Twostrokeriders logotype i röd färg
Reklambanner för Gosnow.se
Artikel skriven: januari 2, 2009

Isträning

Isträning 3 januari

Årets första isträning lördagen 3 januari, vi mätte isen till 22 cm idag spegelblank! Är du redo för vinter och har ordning på mc eller bilen då finns tränings möjligheten nu på lördag. Vi har hyrt en insjö som är 3 km lång där vi kommer att köra is bana och en knatte bana för barnen, banan ligger 2 mil norr om Norrtälje. Åk sugen maila på info@quadshopen.se Ta med korven grill finns!

traning_230

Så grabbar om ni inte har något för er kanske ni kan dra dit och ösa lite. Eller i alla fall titta på. Tror det kan bli ett bra drag på sjön. Skicka ett mail och fråga om ni vill.

quadshopen.se

/Redaktionen

ANNONS
Elcykeltrim.se Reklam
ANNONS
Twostroke reklam
ANNONS
ANNONS
iGripdubb.se Reklam