min kompis cpi mätare visade att hans moppe gjorde 172 helt orginal
det är hastighetsmätarn som visar kanske 100 sen överdriver alltid människor, på nåt konstigt sätt så är det så att folk nästan alltid överdriver glömde att endel mäter i nerförsbacke
det med boostbootle kan ha o göra med att man kör i en uppförsbacke så orkar moppen varva mer vilket gör att den går snabbare så den går knaske 10km/h snabbare i uppförsbacke
Dt_pojken^^ skrev:hoppas inte det gör ngt att jag lånar tråden lite men vart tog fredag med Pro team och dracen^ och lördagsmys med Rabxorzz och meanzick vägen??
är det bara juluppehål? eller har dom lagt ner det??
Det är tisdag idag väll ?
Det var faen julyra i fredags , lite vila får dom allt ha !
& Lördagsmys har lagt ner.
knutte_93 skrev:
det med boostbootle kan ha o göra med att man kör i en uppförsbacke så orkar moppen varva mer vilket gör att den går snabbare så den går knaske 10km/h snabbare i uppförsbacke
Hahahah nej den gör inte 10 km/h snabbare i uppförsbacke
knutte_93 skrev:
110 med tk? Det är ju ingenting mot min kompis som sa att hans Rieju gjorde 120 med Mk thrower
Så jävla trög ^^
Vad jag har hört så höjjer inte boost bottle fart?
Utan den sänker lite av bensinförbrukningen, och ger bättre axx?
Men då krävs det att det är rätt storlek på burken, och rätt placerad. Vad jag har hört, så gör Boost Bottle ingenting ^^
Är väl bara ännu ett sätt att tjäna pengar på skräp
Köpe boostbuttle hjälper inte kanske ifall man bygger avstämd har ingen erfarenhet av det men köpe kan lika gärna kvitta . Det med dracen är bara för mätaren ! Och MARCUS den gör väl fan inte över 80urpluggat
dom vill va tuffa och tycker typ att 80 låter för lite så dom lägger alltid på c.a 40 från riktig hastighet
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
luddemuregard skrev:Köpe boostbuttle hjälper inte kanske ifall man bygger avstämd har ingen erfarenhet av det men köpe kan lika gärna kvitta . Det med dracen är bara för mätaren ! Och MARCUS den gör väl fan inte över 80urpluggat
luddemuregard skrev:Köpe boostbuttle hjälper inte kanske ifall man bygger avstämd har ingen erfarenhet av det men köpe kan lika gärna kvitta . Det med dracen är bara för mätaren ! Och MARCUS den gör väl fan inte över 80urpluggat
Ey walla, iet. Ja diggar din mope fet. men min Senda. den lirar 80 cc o effekt. gasresar på 1-4:an och spinner på 1-2:an på asfalt o topp ooh 135 km/h. blåser snuten som ingeting!
Man börjar småskratta när man hör det:P Det som dom har på den är gianelli och resten org. Gör ca 70 km/h max
Busungen1221 skrev:Det är faktiskt väldigt kul att lyssna på vissa.
Typ ett lysande exemplar från en på min skola:
Ey walla, iet. Ja diggar din mope fet. men min Senda. den lirar 80 cc o effekt. gasresar på 1-4:an och spinner på 1-2:an på asfalt o topp ooh 135 km/h. blåser snuten som ingeting!
Man börjar småskratta när man hör det:P Det som dom har på den är gianelli och resten org. Gör ca 70 km/h max
Haha vilket mupp ^^
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Du e fan fail hahah
vahh? de enda som är fail är att dom e kazz på att ställa inn en förgasare om den går max 70 med gianelli...
Du e fan fail hahah
vahh? de enda som är fail är att dom e kazz på att ställa inn en förgasare om den går max 70 med gianelli...
Eller så har moppen bara orginaldrevning dvs 12/70 eller vad det är på en Senda:P kommer inte riktigt ihåg