Dålig stämning

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Dålig stämning

Inlägg av moppe galen »

Är det någon mer än jag som tycker att det har blivt mycket tjafs och dålig stämning den senaste tiden?
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Re: Dålig stämning

Inlägg av kallepalle »

moppe galen skrev:Är det någon mer än jag som tycker att det har blivt mycket tjafs och dålig stämning den senaste tiden?
jag håller helt klart med. och vi har redan tagit upp detta, och vi försöker bättra oss
HeeellmuT
Elmoped

Inlägg av HeeellmuT »

Tycker inte att det händer något roligt längre här heller förr var det ju mycket intresseanta grejjer att läsa om men nu verkar det halv dött. :(
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

En ny tävling skulle nog göra bättre stämmning :D

Jag vet om den här tävlingen som man ska pynta moppen men jag menar en större tävling, typ "Snyggaste moppen på forumet" och så får andra rösta på vilken/vilka dem tycker är snyggast :P
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Tyvärr så gör folk en för stor grej av små saker som bara leder till masa tjafs. Och att ta upp sakerna flera gånger gör inget bättre :wink:
Tillhör mille!
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Alla gör en stor grej av det hela.
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
Användarens profilbild
Oscha
Elmoped

Inlägg av Oscha »

Onödigt med en sådan tråd. Detta diskuteras redan i ett antal trådar. Fortsätt i dem istället.

//Oscha
Bild
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

eller så kanske det är smartare att ta upp allt i samma tråd så allt inte blir så utspritt.
Användarens profilbild
Oscha
Elmoped

Inlägg av Oscha »

Eller som meanzick sa:
meanzick skrev:Och att ta upp sakerna flera gånger gör inget bättre :wink:
...

//Oscha
Bild
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

Oscha skrev:Eller som meanzick sa:
meanzick skrev:Och att ta upp sakerna flera gånger gör inget bättre :wink:
...

//Oscha
orka tjafsa om det var onödigt att ta upp den här tråden eller inte. nu gjorde jag det ok inget mer tjafs
Användarens profilbild
XPS_POJKEN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av XPS_POJKEN »

totally AGREE!
wiiie
Användarens profilbild
erikor
Elmoped

Inlägg av erikor »

är jag dum elr ? men det är väl lite mindre moppe intresse nu i vintern ?
det blir nog fart på diskusionerna snart igen :)
Användarens profilbild
XPS_POJKEN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av XPS_POJKEN »

det är ju mest på vintern som det blir mkt snack och tjafs men på sommarn är alla ute å kör så då brukar det vara lite lugnare :wink: =]
wiiie
Användarens profilbild
erikor
Elmoped

Inlägg av erikor »

HeeellmuT skrev att det inte hände något intressant längre... jag trodde det berodde på att det antagligen inte är så mycket moppe åk nu i vintern... hät uppe i dalarna ligger det ju flera dm snö och jag bara väntar på att den ska försvinna...

så när det blir mer moppe åk så blir det nog lite mer fart här på forumet och stämmningen stiger :)

tiden får avgöra... :)
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

Jaop vintern är ju en grymt låg lågsäsong för moppedister och nästan alla förare av tvåhjuliga fordon ;)

erikor har förmodligen ganska rätt, moppar är inte aktuellt såhär på vintern.... Men sen när snön försvinner och de blir 5+ ute så börjar moppar gå sönder, projekten kommer ut ur garagen och meeten börjar komma igång, och då blir de mer fart på moppesverige ;)
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Jonas
Legenden

Inlägg av Jonas »

trodde vi hade lagt dom mörka dagarna bakom oss? trodde allt blev bra efter jag röjde runt i foumet sist? vad är det som är fel nu då?
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Håller me jonas, de enda nu är väll parden...
Bild
Användarens profilbild
XPS_POJKEN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av XPS_POJKEN »

och lite XPS pojke :oops: men jag har ändrat mig och ska vara en fin pojke nu! 8)
wiiie
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

XPS_POJKEN skrev:och lite XPS pojke :oops: men jag har ändrat mig och ska vara en fin pojke nu! 8)
duktig flicka ;)
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Soet
Svårstartad skrothög

Inlägg av Soet »

Jonas skrev:trodde vi hade lagt dom mörka dagarna bakom oss? trodde allt blev bra efter jag röjde runt i foumet sist? vad är det som är fel nu då?
Enligt mig så, ja kom ihåg när jag kom hit till forumet, alla var hur scyssta som helst, alla hjälpte verkligen alla och ingen la in dom onödiga kommentarerna så som "haha ingen aning" och dylikt (ni vet vad jag menar).
Om man ska svara på en Tråd så gör man det Seriöst och försöker iallafall så man lär sig.
jag lärde mig sjukt mycket dom första månaderna, men nu på senaste finns det inte mycket man kan göra, TSR Magazine har också försämrats enligt min åsikt, det är för mycket "om" folk, och inte Guider och nya saker som händer, fan för några månader sen så kunde 2-3 reportage komma upp på en dag, nu är det knappt ett.
Ajja tack för mig // Mvh Felix Thorstensson
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

Soet skrev:
Jonas skrev:trodde vi hade lagt dom mörka dagarna bakom oss? trodde allt blev bra efter jag röjde runt i foumet sist? vad är det som är fel nu då?
Enligt mig så, ja kom ihåg när jag kom hit till forumet, alla var hur scyssta som helst, alla hjälpte verkligen alla och ingen la in dom onödiga kommentarerna så som "haha ingen aning" och dylikt (ni vet vad jag menar).
Om man ska svara på en Tråd så gör man det Seriöst och försöker iallafall så man lär sig.
jag lärde mig sjukt mycket dom första månaderna, men nu på senaste finns det inte mycket man kan göra, TSR Magazine har också försämrats enligt min åsikt, det är för mycket "om" folk, och inte Guider och nya saker som händer, fan för några månader sen så kunde 2-3 reportage komma upp på en dag, nu är det knappt ett.
håller med tsr magazine har verkliugen försämrats det är nog sen proteam, pojken, medflera har lämnat tsr det var juh dom som stod för väldigt många reportage och guider vad jag har sett

................................
vi behöver nya guide o reportage GÖRARE haha
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Inga moppe reportage längre. Undantaget är lingrens hyper Senda.
Tyckte de va roligt att läsa om sånt!
Tillhör mille!
Användarens profilbild
XPS_POJKEN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av XPS_POJKEN »

ingen auktion idag? :?
wiiie
Användarens profilbild
Jonas
Legenden

Inlägg av Jonas »

Ska sätta igång med att leta fram skribenter
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

Jonas skrev:Ska sätta igång med att leta fram skribenter
jag kan göra en med kopplingen på scooter idag om det går bra??
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

Soet skrev:
håller med där helt och hållet när jag kom och behövde hjälp så var alla svar seriösa. Men det var mycket mer trådar som gällde mopeder jämfört mot nu för då är älften något annat som inte har någon med mopeder att gör. Visst endel tråder är jämte bra för att hålla bra stämning men vissa kan man bara skita i. startar men en tråd som bara är onödig vill bara posthunta.
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

Går inte göra något åt att de finns några som håller på och skriver onödiga och oseriösa inlägg.

De vi kan göra åt att det är dålig stämmning ibland är att försöka göra det till en bra stämmning igen ! :P
Användarens profilbild
Jonas
Legenden

Inlägg av Jonas »

Okej rapportera vart enda inlägg som görs oseriöst då eller om någon gör en taskig kommentar. Får lov att ta bort kontot på direkten då. Är väl enda sättet att få folk att sluta.

Så rapportera på!
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

#1 Forumet är inte aktivt nu under vintern, varför? Tja, de flesta köra inte moppe då, alltså inte mycket att intervjua om.
#2 Var inte rädda för att skicka ett PM med en tråd eller dylikt där någon har betett sig illa så vi kan dela ut en varning.
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

Det blir aldrig bättre stämning om inget börjar ta tag i detta!

det var och en kan göra är att anmärka mindra och ignorera onödiga inägg som leder till tjaffs eller "dumma frågor" !

kan vi enas om det ? :D
Nyxorzz
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

jo visst mrx, de är ju så de borde vara :D

Anmärkningar kan skada lika mycket som skadan själv men de måste också uppmärksammas och stoppas för att de ska fungera ;)
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

bensinskalle skrev:jo visst mrx, de är ju så de borde vara :D

Anmärkningar kan skada lika mycket som skadan själv men de måste också uppmärksammas och stoppas för att de ska fungera ;)
självklart ! :D

men allt behöver inte hackas ner på.
ignorera de ondögia och prioriera det väsentliga ^^
Nyxorzz
Användarens profilbild
Soet
Svårstartad skrothög

Inlägg av Soet »

Dt_pojken^^ skrev:
Jonas skrev:Ska sätta igång med att leta fram skribenter
jag kan göra en med kopplingen på scooter idag om det går bra??
Gör det, vore jävligt nice
Användarens profilbild
Soet
Svårstartad skrothög

Inlägg av Soet »

ReijuMrx skrev:Det blir aldrig bättre stämning om inget börjar ta tag i detta!

det var och en kan göra är att anmärka mindra och ignorera onödiga inägg som leder till tjaffs eller "dumma frågor" !

kan vi enas om det ? :D
Jag är på,
Nu tycker jag att Redaktionen kan lägga upp detta i TSR Magazine och visa att ni bryr er om forumet, och sätter in nya regler så dom som är oseriösa förstår om dom blir bannade eller att kontot tas bort, igentligen förtjänar dom inte det.
Men, som sagt för att visa att man bryr sig om både magasinet och forumet så kan ni göra ett "reportage" om dom nya reglerna, Vad tycker du om det Jonas?
Användarens profilbild
Jonas
Legenden

Inlägg av Jonas »

Kommer upp en info om det under dagen, men reglerna måste nog slipas lite på innan vi slänger upp dom. Ska se vad jag hinner med under dagen.
Skriv svar