jag håller helt klart med. och vi har redan tagit upp detta, och vi försöker bättra ossmoppe galen skrev:Är det någon mer än jag som tycker att det har blivt mycket tjafs och dålig stämning den senaste tiden?
Enligt mig så, ja kom ihåg när jag kom hit till forumet, alla var hur scyssta som helst, alla hjälpte verkligen alla och ingen la in dom onödiga kommentarerna så som "haha ingen aning" och dylikt (ni vet vad jag menar).Jonas skrev:trodde vi hade lagt dom mörka dagarna bakom oss? trodde allt blev bra efter jag röjde runt i foumet sist? vad är det som är fel nu då?
håller med tsr magazine har verkliugen försämrats det är nog sen proteam, pojken, medflera har lämnat tsr det var juh dom som stod för väldigt många reportage och guider vad jag har settSoet skrev:Enligt mig så, ja kom ihåg när jag kom hit till forumet, alla var hur scyssta som helst, alla hjälpte verkligen alla och ingen la in dom onödiga kommentarerna så som "haha ingen aning" och dylikt (ni vet vad jag menar).Jonas skrev:trodde vi hade lagt dom mörka dagarna bakom oss? trodde allt blev bra efter jag röjde runt i foumet sist? vad är det som är fel nu då?
Om man ska svara på en Tråd så gör man det Seriöst och försöker iallafall så man lär sig.
jag lärde mig sjukt mycket dom första månaderna, men nu på senaste finns det inte mycket man kan göra, TSR Magazine har också försämrats enligt min åsikt, det är för mycket "om" folk, och inte Guider och nya saker som händer, fan för några månader sen så kunde 2-3 reportage komma upp på en dag, nu är det knappt ett.
Ajja tack för mig // Mvh Felix Thorstensson
håller med där helt och hållet när jag kom och behövde hjälp så var alla svar seriösa. Men det var mycket mer trådar som gällde mopeder jämfört mot nu för då är älften något annat som inte har någon med mopeder att gör. Visst endel tråder är jämte bra för att hålla bra stämning men vissa kan man bara skita i. startar men en tråd som bara är onödig vill bara posthunta.Soet skrev:Enligt mig så, ja kom ihåg när jag kom hit till forumet, alla var hur scyssta som helst, alla hjälpte verkligen alla och ingen la in dom onödiga kommentarerna så som "haha ingen aning" och dylikt (ni vet vad jag menar).Jonas skrev:trodde vi hade lagt dom mörka dagarna bakom oss? trodde allt blev bra efter jag röjde runt i foumet sist? vad är det som är fel nu då?
Om man ska svara på en Tråd så gör man det Seriöst och försöker iallafall så man lär sig.
jag lärde mig sjukt mycket dom första månaderna, men nu på senaste finns det inte mycket man kan göra, TSR Magazine har också försämrats enligt min åsikt, det är för mycket "om" folk, och inte Guider och nya saker som händer, fan för några månader sen så kunde 2-3 reportage komma upp på en dag, nu är det knappt ett.
Ajja tack för mig // Mvh Felix Thorstensson
Jag är på,ReijuMrx skrev:Det blir aldrig bättre stämning om inget börjar ta tag i detta!
det var och en kan göra är att anmärka mindra och ignorera onödiga inägg som leder till tjaffs eller "dumma frågor" !
kan vi enas om det ?