TILL!!!!!!!!!meanzick skrev:hoppas inte ni syftar på mejför då är de bara å säga till
kallepalle skrev:hoppas ni inte syftar på mig?
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
mig då? snyftMatte_smt skrev:MarcusAndersson tycker jag har blivit lite dominerande men annars ingen skilland. Meanzick du är ju nog trevligast av alla och Raborxx eller hur det stavas^^ Henry är ju mod men han är riktigt trevlig men det är ju inte så konstigt bor man inom Ljusterö radioaktivit så är man bästheh, det lät dåligt men.
Mvh
Weckis skrev:kallepalle skrev:hoppas ni inte syftar på mig?
Vem e du då??![]()
Nä det e lugnt.. Crew
Men tror inte att denna tråd leder nånvart, ingen kommer att vare sig nämna namn eller erkänna nått...Men jag följer den med spänning
Word! känns som att det inte är lika roligt här längre om man jämför med förut å då har ja ändå följt den här sidan länge!Bredmar skrev:tycker de lugnar ner sig mer och mer nu efter blackrider tävlingen, jag känner att jag inte har så stor anledning att kolla tsr längrejag kommer glömma denna fina sida snart:'(
Rabxorzz skrev:Weckis skrev:kallepalle skrev:hoppas ni inte syftar på mig?
Vem e du då??![]()
Nä det e lugnt.. Crew
Men tror inte att denna tråd leder nånvart, ingen kommer att vare sig nämna namn eller erkänna nått...Men jag följer den med spänning
Weckis.. håll käft o ta bort bilderna ur din jävla signatur!!!!
Haha XD skojjade
äntligen någon som känner lika dant som migVictor skrev:Word! känns som att det inte är lika roligt här längre om man jämför med förut å då har ja ändå följt den här sidan länge!Bredmar skrev:tycker de lugnar ner sig mer och mer nu efter blackrider tävlingen, jag känner att jag inte har så stor anledning att kolla tsr längrejag kommer glömma denna fina sida snart:'(
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
vad menar du med svensk avundsjuka?MarcusAndersson skrev:Jag förmodar att riejumrx syftar på mig ...
Själv kallar jag det svensk avensjuka från din sida riejumrx..
Och ja du får gärna nämna mitt namn öppet.
Jag gör allt för att inte vara taskig mot någon , du var en grymmmmmmmmmmmmmmmmmmmm tsr vän till mig innan jag steg in i "tsr-crew" sen den minuten jag blev med där har du börjat klaga , så frågan är om du förstör för dig , mig eller alla genom att börja snacka skit ?ReijuMrx skrev:vad menar du med svensk avundsjuka?MarcusAndersson skrev:Jag förmodar att riejumrx syftar på mig ...
Själv kallar jag det svensk avensjuka från din sida riejumrx..
Och ja du får gärna nämna mitt namn öppet.
att jag tycker vissa beter sig illa för att ni är TSR-crew och inte jag?
HAHA,
jag har pratar med dig om att jag tycker du är uppkäftig och dryg på sidan, fler som tycker det kan jag säga.
du säger förlåt och säger att du ska skärpa dig, men ser ingen förändring på ditt uppträdande!?
så svensk avundsjuka, nej?
vet inte ens vad du fick det ifrån.
Ingen klankar ner på er ...moppe galen skrev:jag tycker att det var onödigt med tsr-crew. Det känns som om att dom har rätt ibland att klanka ner på oss för att vi är "vanliga medlemar". Så jag tycker bara att det är onödigt med rangorningar