TACK TILL:
Pappa
Övriga släkten
Busungen
DET SOM ÄR GJORT NU PÅ HOJJEN ÄR:
Hebo power Luftfiltret
Yz Platta
Str 8 Minispot i fram
Str 8 Minidiod Baklampa
DET SOM ÅTERSTÅR:
avgasrör: scr corse sm crome
cdi box: gilera orginal ostrypt med ngk racing tändhatt:)
utseende:
polera sving
polera bromspedal
polera växelpet
modda orginal dekaler
vita gaffelbens skydd
vit undertail i aluminium
vit broms kåpa eller bygga en i aluminium
säkerhet och övrigt:
fatbar
bortagen olje pump
str 8 baklampa
ny kort snabbgas
ska ha blinkers i bak
detta är de jag har bestämmt men lite mer kommer, ge gärna tips och förslag m.m på va jag kan göra bättre , ni fattar:)
ge gärna andra färgkomninationer om ni tycker något skulle vara snyggt:)
här komemr bilder på utgångsobjektet:

UPPDATE 5/12
tjenare startat en om röstning nu lägg en röst:)
UPPDATE 20/1 09
tjenare, har gått mer än en månad nu innan uppdate, mer om ursäkt för de, men de har inte hänt så mycket i stugan, svingen håller på att poleras och drdn står i sär skruvad och håller på med att fräsha upp allting, ska åka iväg och hämta min YZ platta i dag med:) slänger in en bild på hur drdn står just nu^^

UPPDATE 21/1 -09
tjenare, slänger upp en liten mini uppdate här i dag för att jag ahr fixat Hebo powerfilter till hojen som jag satt dit^^ inte så mycket men (A)

-------------------------------------------------------------------------------------UPPDATE 2 21/1
tjenare, tänkte slänga upp en bild på hur svingen ser ut för tillfället:)

tjenare, har vart lite dött här men nu va jag iväg i går och hämtade min nya framskärm och monterade även dit yz plattan och mini spoten + att jag håller på att skruva ihop hojen förövrigt också:) bara sving och kopplingsfjädrar och en bensinkran jag väntar på:) sen står hojen på hjul igen och sen fattas de ju avgasrör och lite så:) men om vi ser motor mässig och att hojen kan stå själv:)
här komemr lite bilder:)

och så här ser svingen ut för tillfället:) komemr blänka fint sen när den är klar:)

STAY TUNED