Det var det dags för mig dra upp andra jul tråden för år 08, jag drog upp föra årets också men det kändes inte så jättelängesen men här är vi nu
Nu vill jag veta vad ni ska göra på julen/nyår!
Jul: Jag ska själv fira jul med familjen och släkten äta god mat och ha kul. Nyår: Ska nog fira nyår med polaren och hans familj och sånt
Vad önskar ni er?
Min lista:
1. Faktiskt så önskar jag mig inget spc så det blir vad det blir
2.
3.
God jul och Gott Nytt år Önskar Redaktionen & Moderatorerna!
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
kallepalle skrev:Jul: de blir med familjen.
Nyår: äta med släkten sen ut å smälla raketer å supa me polarna.
Önskelista:
1. att jag får trimma.
2. skoter
3. en till dator
4. pengar
5. raketer
Låter bra kalle
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Jul: Som alltid blire frukost hemma, sen ere hem till farmor och träffa jobbiga kusinerna och skit, sen ere kalle anka!
Nyår: typ KRÖÖÖK? blir middag me polarna sen blire fest hos mig
Vad önskar ni er?
Min lista:
1. MRD låda (A)
2. Pengar
3. Cagiva Mito xD
jul: va med släkten
nyår: fyller år då så blir te att fira
önskelista:
1. ett yasuni Z
2. En ratt till mitt playstation typ (plus nåra spel kanske )
3. pengar
typ de
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
fax110 skrev:ska fara till norge och fira med min farmor och jag önskar mig moped delar (A)
låter kul^^
LUGNARAAAJ
Jul: famil& släkt äta god mat, få besök av tomten å se kalle anka
Nyår: min familj ska till min polares familj så vi äter väl där, sen blire väl polare och smälla som fan
Vad önskar ni er?
1. skidglasögon
2. pengar
3. ny telefon
4. snö !
Jul: Iår blir det julfriande med min mor + släkt.
Nyår: Känns som det inte är någon idé att planera det då man säkerligen inte kommer komma ihåg något!