haha, min "moppekunniga kompis" moppe har inte funkat på ett bra tag o häromdan sa jag till han att jag kunde hjälpa honom lite, så vi tog o puttade hem moppen till en kompis och in i hans garage

börjar skruva lite o hittar lite fel xD till att börja med, så när kompisen själv försökte laga den så blev det inte så bra gjort kan man säga, Förgasaren satt löst, o sen inget luftfilter, vikterna låg fel o så

men vi fixxade allt det lite snabbt och skulle försöka kicka igång den.. men då fastnade kicken typ var 4:e gång o så ska de ju inte va ... men då tog vi bort o kollade lite (han hade nyss bytt från Original Cylinder till 70cc cylinder) så ja tänkte att ngt kanske va fel där så vi tog då bort cylindern o kollade lite, ååh trofan att de inte funkade xD han har då bytt cylinder men sket i att byta kolven, för de tyckte han "verkade onödigt" ja skrattade typ ihjäl mejj... HHAHAHA

o sen hade han även köpt ett zx-rör för 500 spänn som han påstod va "i jättebra kvalité" o när ja försöker sätta på det så märker jag ju att han har svetsat om röret för att de ska passa ngn annan sorts fästning o hela röret e typ sönderbucklat

ja sa bara till honom att hon borde kolla lite på vad han köper o sen tackade ja för mejj o gick...skrattade hela vägen hem