hej jag har en suzuki k50 och tänkte köpa 65cc cylinder, 45mm toplock, 16mm förgasare, dubbel läppars membran, 30mm avgasrör, och universal cross ljuddämpare. och så ska jag fila ut insuget. men jag undrar nu vilken drevning jag ska ha? vad tror ni?
Senast redigerad av longen_2 den 18 oktober 2008, 22:09, redigerad totalt 1 gånger.
longen_2 skrev:hej jag har en suzuki k50 och tänkte köpa 65cc cylinder, 45mm toplock, 16mm förgasare, dubbel läppars membran, 30mm avgasrör, och universal cross ljuddämpare. och så ska jag fila ut insuget. men jag undrar hur fort den kommer gå ungefär med den rätta drevningen. kanske en ganska dum fråga men jag är bara lite nyfiken
170km/h med gas res i nerförsbake!!! nämen om du ändå ska köpa och testa så kan du ju lika gärna vänta på överraskningen ?
longen_2 skrev:hej jag har en suzuki k50 och tänkte köpa 65cc cylinder, 45mm toplock, 16mm förgasare, dubbel läppars membran, 30mm avgasrör, och universal cross ljuddämpare. och så ska jag fila ut insuget. men jag undrar nu vilken drevning jag ska ha? vad tror ni?
Jag skulle använt 14 eller 15 drev till den setupen