någon som vet vart man kan köpa ett drev till rrx sm ? då det inte är samma som till rr å cross mopederna .. ska vara mindre hål i mitten av drevet , eller om ngn har ngt liggandes ? 5 skruvbål ska det vara oxå .
OCH JA JAG VET FELPOST MEN INGEN SVARA I DREVNINGSTRÅDEN
FoxPerformance skrev:någon som vet vart man kan köpa ett drev till rrx sm ? då det inte är samma som till rr å cross mopederna .. ska vara mindre hål i mitten av drevet , eller om ngn har ngt liggandes ? 5 skruvbål ska det vara oxå .
FoxPerformance skrev:någon som vet vart man kan köpa ett drev till rrx sm ? då det inte är samma som till rr å cross mopederna .. ska vara mindre hål i mitten av drevet , eller om ngn har ngt liggandes ? 5 skruvbål ska det vara oxå .
jag snackade ju med en ÅF å han sa de.. litar nog sneppet mer på honom som har jobbat med dom mopederna i ett par år.... har ju själv jämfört med drev från sm å drev från crossmoppe
FoxPerformance skrev:
jag snackade ju med en ÅF å han sa de.. litar nog sneppet mer på honom som har jobbat med dom mopederna i ett par år.... har ju själv jämfört med drev från sm å drev från crossmoppe
om du menar framdrev så är det ju bara motorn som spelar roll, men skulle tro att du menar bakdrevet så då är det enklast att åka till ÅF
FoxPerformance skrev:
om du menar framdrev så är det ju bara motorn som spelar roll, men skulle tro att du menar bakdrevet så då är det enklast att åka till ÅF
- m a r c u s säger:
okej men kan du svara här : Är det olika bakdrev om man har sm fälgar eller cross fälgar ?
- Henry säger:
ne
Synd grabbar.
det är det på vissa
det är olika drev om man har sm fälgar lr cross fälgar . fast tror det är samma om man har tex spike . men rrx sm med dom feta svarta fälgarna med tjocka ekrar är det olika iaf ...
det är olika drev på cross / sm på grund av det är olika nav och allt !
meeeeeeeeeen åååh.. de fattar jag oxå de jag förklarade va att de inte är samma fälg ! att sm har dom feta ekrarna .. ja de tro fan de har med navet å göra .. knappast med ekrarna
meeeeeeeeeen åååh.. de fattar jag oxå de jag förklarade va att de inte är samma fälg ! att sm har dom feta ekrarna .. ja de tro fan de har med navet å göra .. knappast med ekrarna
Usch detta har spårat ut !
Nu snackar vi klar språk :
jo de spårade ur lite .. hehe missförstånd sry.. ja det har jag gjort. lugnt marcus. men de e bra iaf att man kan ha olika åsikter.