När man hållr på att trimma vrf inte trimma ordentligt man åker dit för olovlig körning om man har drevat om o bytt munstycke "/ Det e många föräldrar som inte fattar detta o säger trimma bara lite bara soppas så du inte axxar ifrån en bil Cylindern kommer ge mer effekt en orginal men för fan tjata till dig en 70cc
Billing skrev:När man hållr på att trimma vrf inte trimma ordentligt man åker dit för olovlig körning om man har drevat om o bytt munstycke "/ Det e många föräldrar som inte fattar detta o säger trimma bara lite bara soppas så du inte axxar ifrån en bil Cylindern kommer ge mer effekt en orginal men för fan tjata till dig en 70cc
böter som böter men föräldrarna kanske oroar sig för farten tycker du sja ljuga säg att de är 50.
jag hade själv satsat mer på en 70cc :) kommer bli en skillnad :) Och som vissa säger ljuga förfarsan är inte det bästa , blir han stoppad så kommer han få allt skit för det , och då blir inte farsan glad kan jag tala om för dig .... :) men om du vill så kan du ljuga och säga att du beställde en 50cc :):)
Orginal cylindern är ju typ bara gjord för urpluggat alltså som den är när den kommer från fabriken ^^ men man kan ju såklart få ut mer av den. Den där cylindern är ju gjord för att få ut så mycke prestanda som går ur varja kubikcentimeter Så du märker säkert en bra skillnad ändå skulle jag tro . Tänk sen när du åker fast o din pappa tar ansvaret sen säger polisen att de satt 70 cc på då är han nogg inte så glad :/
Cpi Driver skrev:Orginal cylindern är ju typ bara gjord för urpluggat alltså som den är när den kommer från fabriken ^^ men man kan ju såklart få ut mer av den. Den där cylindern är ju gjord för att få ut så mycke prestanda som går ur varja kubikcentimeter Så du märker säkert en bra skillnad ändå skulle jag tro . Tänk sen när du åker fast o din pappa tar ansvaret sen säger polisen att de satt 70 cc på då är han nogg inte så glad :/
hoppas verkligen inte att din pappa tar på sig ansvaret för att du trimmar moppen hans körkort kan ryka
Cpi Driver skrev:Orginal cylindern är ju typ bara gjord för urpluggat alltså som den är när den kommer från fabriken ^^ men man kan ju såklart få ut mer av den. Den där cylindern är ju gjord för att få ut så mycke prestanda som går ur varja kubikcentimeter Så du märker säkert en bra skillnad ändå skulle jag tro . Tänk sen när du åker fast o din pappa tar ansvaret sen säger polisen att de satt 70 cc på då är han nogg inte så glad :/
wtf?
Du märker iof ingen skillnad på 50or och sport, är kanske lite större aport så den går att varva lite mer, men knappast något du märker ska du se.