drayper skrev:sitter en i röret . sen är det en blindtarm. Och så sitter det en i insuget Och luftburken GL
Det sitter EGR på den, inte någon blind-tarm.
Typical the same shit ser ut som en blindtarm visste inte vad det hette därför skrev jag det det är typ en slang som går till en grej och en slang ifrån ljuftburken som går till samma
Ja den så kallade blindtarmen du menar drayper är till så att moppen ska bli varmare fortare, jag har provart o dra den när jag har kört haha, de låter som faan!
RiejuRRX_PH skrev:Ja den så kallade blindtarmen du menar drayper är till så att moppen ska bli varmare fortare, jag har provart o dra den när jag har kört haha, de låter som faan!
DEn sitter där för miljökrav, avgaserna förbränns en gång till.
hade en rrx 06 innan det fanns bara en strypning i röret.ingen annanstans..fast ja kollade inte membranet men kan gissa att där inte sitter nån för skulle moppen inte funka som den ska.
ZiGge_ skrev:hade en rrx 06 innan det fanns bara en strypning i röret.ingen annanstans..fast ja kollade inte membranet men kan gissa att där inte sitter nån för skulle moppen inte funka som den ska.
ZiGge_ skrev:hade en rrx 06 innan det fanns bara en strypning i röret.ingen annanstans..fast ja kollade inte membranet men kan gissa att där inte sitter nån för skulle moppen inte funka som den ska.
Jag har en rrx idiot
Och så blir det inte bättre av att du kallar honom idiot...
membran plugg finns inte det är bara nåt som ska göra den bätre på hålla gas på drag. om jag siger så att du har moppen stilla stående och varva så håller den varven en stund sen går den ner och den kan sycka några gånger när man ska gasa så helt onödigt att plocka bort den
skogen-swe skrev:membran plugg finns inte det är bara nåt som ska göra den bätre på hålla gas på drag. om jag siger så att du har moppen stilla stående och varva så håller den varven en stund sen går den ner och den kan sycka några gånger när man ska gasa så helt onödigt att plocka bort den
Ta de nu lungt alla! Ni får bråka i era egna gästbokar lr nått!! Men varför skulle vara nån skillnad på 06 o 07? e de lite lite onödigt att ändra på en motor som är 1 år äldre än den nyare lr?
RiejuRRX_PH skrev:Ta de nu lungt alla! Ni får bråka i era egna gästbokar lr nått!! Men varför skulle vara nån skillnad på 06 o 07? e de lite lite onödigt att ändra på en motor som är 1 år äldre än den nyare lr?
haha, var du verkligen seriös nu?
KLart som satan att märkena vill förbättra sina modeller...
RiejuRRX_PH skrev:Ta de nu lungt alla! Ni får bråka i era egna gästbokar lr nått!! Men varför skulle vara nån skillnad på 06 o 07? e de lite lite onödigt att ändra på en motor som är 1 år äldre än den nyare lr?