tjena skulle behöva hjälp det är så att när ja kör med moppen en Rieju rrx på högsta växeln och ska varva ur den så går det bara att hålla halv gas när ja gasar fullt så typ håller den på att dö och går sämre men det går att varva på alla andra växlar vad kan det vara för fel?
Inte över 100! För det är ju ett lågvarvit rör och jag körde med 100 med mitt prorace rör på orginal sakerna så du behöver inte ha över 100 lovar jag ;D
luddemuregard skrev:Inte över 100! För det är ju ett lågvarvit rör och jag körde med 100 med mitt prorace rör på orginal sakerna så du behöver inte ha över 100 lovar jag ;D
inte över 100 ? jag kör 102 med org röret urpluggat
jag tror inte att det har någonting med munnstycket att göra, eftersom att den går fint hela vägen upp til sista växeln.. satsa på att sätta på ett mindre bakdrev istället så ska du se att den varvar ur!
matin skrev:jag tror inte att det har någonting med munnstycket att göra, eftersom att den går fint hela vägen upp til sista växeln.. satsa på att sätta på ett mindre bakdrev istället så ska du se att den varvar ur!
kan väll typ va att han kommer upp i en viss hastighet och då räcker bensinen inte till.
funkar lätt med runt 100 kör me 100 på mitt original rör me dragen plugg bara