Ja, de är frågan. Nu går vi inte in på ngt annat. Nämner inga namn och sånt ! skriv bara hur ni tycker en moderator ska vara. Hur stränga dom ska vara med reglerna ? ah, finns mer saker.
Kanske kan vara till lite hjälp för vissa.
meanzick skrev:Ja, de är frågan. Nu går vi inte in på ngt annat. Nämner inga namn och sånt ! skriv bara hur ni tycker en moderator ska vara. Hur stränga dom ska vara med reglerna ? ah, finns mer saker.
Förstör inte den här tråden med massa skit nu.
blir lättast att nämna namn, Bli inte som henry vad ni än gör! det är sämsta tänkbara!
meanzick skrev:Ja, de är frågan. Nu går vi inte in på ngt annat. Nämner inga namn och sånt ! skriv bara hur ni tycker en moderator ska vara. Hur stränga dom ska vara med reglerna ? ah, finns mer saker.
blir lättast att nämna namn, Bli inte som henry vad ni än gör! det är sämsta tänkbara!
jo, men för att dom inte ska låsa tänkte jag
Tror du verkligen detta hjälper? att vår älskade ***** skulle ta åt sig av något här? NEJ!:p
skogen_swe skrev:ursäkta men varför?? ska de här behövas också ta upp, va jag kan tänka mig så skulle inte ens den här tråden dyka upp om inte henry fanns
10 poäng till dig. Den hade aldrig skapats om inte han fanns ne. Då hade vi inte haft några problem. Men nu har vi de och då kanske han kan behöva lite råd om han absolut tänker stanna
Den skulle aldrig blivit låst utan anledning om han inte fanns
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde http://www.garaget.org/Weckis
skogen_swe skrev:ursäkta men varför?? ska de här behövas också ta upp, va jag kan tänka mig så skulle inte ens den här tråden dyka upp om inte henry fanns
10 poäng till dig. Den hade aldrig skapats om inte han fanns ne. Då hade vi inte haft några problem. Men nu har vi de och då kanske han kan behöva lite råd om han absolut tänker stanna
JA! men ändå förstår de men varför ta de så om jag ska lite försiktigt utruka de seröst inte va så extremt på att bry sig precis. de som små stör de är ju att allti bli låst med lite små ord men men men va kan man göra
JA! men ändå förstår de men varför ta de så om jag ska lite försiktigt utruka de seröst inte va så extremt på att bry sig precis. de som små stör de är ju att allti bli låst med lite små ord men men men va kan man göra
ta och skriv om de skogen fattade 10 % eller så tar du och går och lägger sig och sover och försöker i morgon igen du verkar trött.
Sen tycker jag även smilysar borde användas av henry. Gör fet skillnad på stämningen. Jag har aldrig sett henry använda sig utav dom. eller är de bara de att han inte känner till dom för han inte använt sig av sånna på länge. Som killen i "jumper" som inte vet hur man öppnar en dörr ungefär
Nog med de Känns inte som vi fått in så mycket vettiga förslag för övrigt
meanzick skrev:
ta och skriv om de skogen fattade 10 % eller så tar du och går och lägger sig och sover och försöker i morgon igen du verkar trött.
Sen tycker jag även smilysar borde användas av ngn moderator. Gör fet skillnad på stämningen. Jag har aldrig sett henry använda sig utav dom. eller är de bara de att han inte känner till dom för han inte användt sig av sånna på länge. Som killen i "jumper" som inte vet hur man öppnar en dörr ungefär
oj de blev lite blblbvgblfdb av mig, tycker att man inte ska ta de så jävla seriöst när nån skriver va som hälst. men de stör när man som låser tråd o de men de kanske behövs men kanske inte alla gånger
skogen_swe skrev:JA! men ändå förstår de men varför ta de så om jag ska lite försiktigt utruka de seröst inte va så extremt på att bry sig precis. de som små stör de är ju att allti bli låst med lite små ord men men men va kan man göra
Sen tycker jag även smilysar borde användas av ngn moderator. Gör fet skillnad på stämningen. Jag har aldrig sett henry använda sig utav dom. eller är de bara de att han inte känner till dom för han inte användt sig av sånna på länge. Som killen i "jumper" som inte vet hur man öppnar en dörr ungefär
oj de blev lite blblbvgblfdb av mig, tycker att man inte ska ta de så jävla seriöst när nån skriver va som hälst. men de stör när man som låser tråd o de men de kanske behövs men kanske inte alla gånger
precis de jag menar En snut kan väll oxå va snäll ibland. Då måste ni modds me kunna de ? T.ex monster dricka tråden. Tror ni ärligt ngn bryr sig och anmäler er eller ?
Att han låser som skogen_swe menar eller att du vill ha en mod som Henry???
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde http://www.garaget.org/Weckis
Att han låser som skogen_swe menar eller att du vill ha en mod som Henry???
så menade inte jag bara att de gör bara andra agressiv när dom låser liksom, men oftast blir de ju så när de blir låst de kommer en ny osså en till och en till
Även jag har agg mod en/flera moderatorer men inte better jag mig som et as när det kommer fram disskusioner.
Alla ni som jag nämde ovan tycker jag är sköna grabbar så jag vill inte se att ni åker här ifrån men snälla håll er i skinnet grabbar och låt henry vara även om han är lite stygg !
Han e inte stygg!!!
Han gör inga fel..
Han e jättegooo.
Han e en underbar tjej...
Weckis skrev:Han e inte stygg!!!
Han gör inga fel..
Han e jättegooo.
Han e en underbar tjej...
Oj så fel de blev..
KILLE skulle de ju va..
meanzick skrev:Sen tycker jag även smilysar borde användas av henry. Gör fet skillnad på stämningen.
Frågar du mej så tycker jag massa smilysar får ett inlägg att se oseriöst ut. Bara det inte blir för många så är det lugnt, tex jag brukar använda smileys för att förstärka ironin i en mening, för det finns vissa kan ha svårt att fatta skämt.
Men det är ju som sagt ett skämt då, och inget seriöst inlägg.
Jag är inte slö, jag är bara fysiskt handikappad!
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•Lemmy goes to the pub!
meanzick skrev:Sen tycker jag även smilysar borde användas av henry. Gör fet skillnad på stämningen.
Frågar du mej så tycker jag massa smilysar får ett inlägg att se oseriöst ut. Bara det inte blir för många så är det lugnt, tex jag brukar använda smileys för att förstärka ironin i en mening, för det finns vissa kan ha svårt att fatta skämt.
men jag tänker de att många kanske tror han verkar surare och tråkigare en vad han egentligen är. kanske inte spelar roll men man får en känsla att han är väldigt sur hela tiden
men jag tänker de att många kanske tror han verkar surare och tråkigare en vad han egentligen är. kanske inte spelar roll men man får en känsla att han är väldigt sur hela tiden
Jag tycker henry ska avgå som moderator istället för att sitta och plåga alla här. Du kan inte ha något annat liv än modd på tsr? du verkar rädd för att släppa det.
Lemmy Kilmister skrev:
Jag tycker henry ska avgå som moderator istället för att sitta och plåga alla här. Du kan inte ha något annat liv än modd på tsr? du verkar rädd för att släppa det.
Asså ni värkar ju fan ha livet!
KOnstigt att henry har något imot er när ni är så här CP....
För fan skärpning!!
Och skulle alla sköta sig så skulel vi inte behöva ha mods men nu är inte fallet så så vi behöver faktisk en sån som Henry så sluta klaga ,,,,,....IMO
luddemuregard skrev:
Asså ni värkar ju fan ha livet!
KOnstigt att henry har något imot er när ni är så här CP....
För fan skärpning!!
Och skulle alla sköta sig så skulel vi inte behöva ha mods men nu är inte fallet så så vi behöver faktisk en sån som Henry så sluta klaga ,,,,,....IMO
håller med Henry är en bra moderator som kan mycket inom moppar han ska stanna
men skit i personangreppen nu vafan henry är mod och ni kan inte göra nåt åt saken även om man skulle vilja.
men nu tycker ja att vi tar å lägger ner alla trådar om henry ?! kan nån mod ta bort dom iriterande trådjävlarna om henry ?!
ursäkta språket men blir så lack när det är 30 trådar om henry ....
Du vet väl att moderatorerna måste visa medlemmarna respekt och vara schyssta? De ska också följa forumets regler nämligen.
Ja men fuckos som dracen och weckis klagar ju 24/7 för dom är noobs
Jo , det är ju tråkigt och så men jag tycker samtidigt att Henry kan ha en väldigt taskig attityd ibland , om han kunde låta bli att svara tyket så tror jag genast han skulle bli mer omtyckt.
Victor skrev:men skit i personangreppen nu vafan henry är mod och ni kan inte göra nåt åt saken även om man skulle vilja.
men nu tycker ja att vi tar å lägger ner alla trådar om henry ?! kan nån mod ta bort dom iriterande trådjävlarna om henry ?!
Victor skrev:men skit i personangreppen nu vafan henry är mod och ni kan inte göra nåt åt saken även om man skulle vilja.
Vafan , Henry gillar trådarna !
Ni gör han känd förfan !
jo men då räcker det väll med en tråd och inte 30 ?
haha