Tack MarcusRRX, du gör vårat arbete mycket lättare.MarcusRRX skrev:http://www.twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=7123
Tråden blev låst på grund av en urspårad konv av två olika parter.
Tycker det var en mycket bra och seriös topic till det hände ( läs ovan )
Så fortsätt disskutera på en normal nivå ffs.
Spårar detta ut så får ni låsa sönder tråden mod's.
Inga jävla fucko's som kommer och skriver :
ÖÖÖH KOLLA JÄVLA IDIOTER LÅSTE FÖRRA TRÅDEN ..
ELLER :
HENRY ÄR BÖG VARFÖR ÄR HAN MOD ?
Seriöst relaterade meningar och konstruktiv kritk.
Personligen så tycker jag att forumet börjar bli tråk och nej det
beror inte på några mods.
Dock tycker jag inte att bla Holman ska vara kvar eftersom han
knappt spenderar någon tid på forumet vad jag värkar se.
Du får gärna rätta mig holman.
Så för gud skull vill ni behålla denna tråden så förihelvete bete er inte som fuckos.
Den andra tråden handlade också om förslag till moderater .
Ge förslag om ni känner för det och skriv en bit om varför just den !
MVH
Weckis skrev:Ni moderatorer gör ett kanon jobb...
Men att man inte får utrycka sig utan att någon moderator blir sur och stänger tråden pga "jag klarar inte av trycket från mina medlemmar".
Lätt att stänga ner en tråd när man får lite kritik.
Men nu till saken:
Ta vara på allas intresse och skapa ett roligt forum.
Bra guider, gärna en "bank" där man kan önska guider.
Trevligt bemötande.
En ev, provmedlemsskap. Slipper en massa oseriösa inlägg å bud på auktioner.
Bara ett par tips, kom med fler så kan detta forum bli lika trevligt som det var innan.
men sluta rövslicka nu för helvete. Ja, dom behöver nya mods tycker vissa men dom kan nog välja de utan att du håller på fjäska för dom hela tiden.Moddad skrev:* Halva forumet behöver inte visa sig duktiga utan bara ge simpla svar på frågorna som ställs
* Tio personer behöver inte upprepa varje svar
* Halva forumet behöver inte hoppa på samma person för att en individ har en konflikt med personen.
* En moderators jobb är inte att svara på alla frågor om mopeder då de inte behöver ha mer kunskap än någon annan, deras roll är att hålla koll på forumet, dvs att folk håller reglerna.
Hahaha, den va brameanzick skrev:men sluta rövslicka nu för helvete. Ja, dom behöver nya mods tycker vissa men dom kan nog välja de utan att du håller på fjäska för dom hela tiden.Moddad skrev:* Halva forumet behöver inte visa sig duktiga utan bara ge simpla svar på frågorna som ställs
* Halva forumet behöver inte hoppa på samma person för att en individ har en konflikt med personen.
* En moderators jobb är inte att svara på alla frågor om mopeder då de inte behöver ha mer kunskap än någon annan, deras roll är att hålla koll på forumet, dvs att folk håller reglerna.
Visst, fjäsk = håller inte med den lilla grabben som fick en varning för att han bröt mot reglerna. Lägg ner med allt hat, det är du som förstör stämningen på forumetmeanzick skrev:men sluta rövslicka nu för helvete. Ja, dom behöver nya mods tycker vissa men dom kan nog välja de utan att du håller på fjäska för dom hela tiden.Moddad skrev:* Halva forumet behöver inte visa sig duktiga utan bara ge simpla svar på frågorna som ställs
edit: sen så tycker jag ni ska ha ngn testmedlemskap jaså att man inte kan bjuda på aktionerna redan första dagen. Endast weckis som e gammal trogen medlem som bjudit idag. resten e massor random personer som jag aldrig sett förut
Moddad skrev:Visst, fjäsk = håller inte med den lilla grabben som fick en varning för att han bröt mot reglerna. Lägg ner med allt hat, det är du som förstör stämningen på forumetmeanzick skrev:men sluta rövslicka nu för helvete. Ja, dom behöver nya mods tycker vissa men dom kan nog välja de utan att du håller på fjäska för dom hela tiden.Moddad skrev:* Halva forumet behöver inte visa sig duktiga utan bara ge simpla svar på frågorna som ställs
edit: sen så tycker jag ni ska ha ngn testmedlemskap jaså att man inte kan bjuda på aktionerna redan första dagen. Endast weckis som e gammal trogen medlem som bjudit idag. resten e massor random personer som jag aldrig sett förut
Man borde få lov att posta 10 icke spam poster också innan man kan buda. Vet ett annat forum som har så..meanzick skrev:sen så tycker jag ni ska ha ngn testmedlemskap jaså att man inte kan bjuda på aktionerna redan första dagen.
Mjo jag har sett 2-3 fuckos som hållt med dig eftersom du har en stor postcount. Grattis!meanzick skrev:bra, då vet jag. lika bra att jag lämnar de då kanske ?Moddad skrev:Visst, fjäsk = håller inte med den lilla grabben som fick en varning för att han bröt mot reglerna. Lägg ner med allt hat, det är du som förstör stämningen på forumetmeanzick skrev: men sluta rövslicka nu för helvete. Ja, dom behöver nya mods tycker vissa men dom kan nog välja de utan att du håller på fjäska för dom hela tiden.
hur många har du sett att de är meanzick som förstör forumet. mer sett klagomål på moddsen (okej, dom flesta utan du). tänk lite innan du säger ngt.
fattar inte ens va du skriver. ta å skicka ett pm till mej om de ngt du stör dej på så jävla mycket. Vill du att vi ska testa att jag e borta i en vecka så kan vi se om de blir så mycket bättre ?Moddad skrev:Mjo jag har sett 2-3 fuckos som hållt med dig eftersom du har en stor postcount. Grattis!meanzick skrev:bra, då vet jag. lika bra att jag lämnar de då kanske ?Moddad skrev: Visst, fjäsk = håller inte med den lilla grabben som fick en varning för att han bröt mot reglerna. Lägg ner med allt hat, det är du som förstör stämningen på forumet
hur många har du sett att de är meanzick som förstör forumet. mer sett klagomål på moddsen (okej, dom flesta utan du). tänk lite innan du säger ngt.
Det jag menar med detta är att man kan stå ut med små misstag som en varning då chansen att du får en till är liten, ingenting att dra upp i 5 trådar. Oj, en tråd låstes utan att en mod skrev en anledning? Men använd hjärnan och tänk.
Inte ens fel att två träterModdad skrev:Mjo du har rätt Weckis men blir bara irriterad då man försöker hitta en syndabock bland alla
Måste bara hålla med dig...meanzick skrev:men asså. egentligen undrar jag vad de e som de inte var förut ?
Kom ihåg när jag började va inne här på tsr så va de för att de inte va så stränga modds och sånt. Blev medlem på mnf ngn vecka senare och fick en varning direkt för ingenting. Tänkte bara: äh. orka den här skitsidanså de blev att jag stannade här på tsr.
Sen så förra våren/ början av sommaren så blev den lite småtråkig. Men då tror jag rab-kex fixade så alla börja vara inne i chatten mer. även en natt-tråd komlängtade nästan till nätterna då i sommras. Nu har moddsen blitt strängare, ingen är inne chatten och inte speciellt många roliga trådar kvar. även lite gnällig stämning
även hos mig. blir bara lite trött på de. De e min åsikt. hoppas den gav ngt
puss på dej moddad
Moddad skrev:Jättegött ; ) Puss puss på er också.
En anledning till att inte chat och forumet är lika aktivt som i somras är ju att folk har skola, andra aktiviteter.
gå in på mt5webb och titta hur dom har de. så hade vart braWeckis skrev:Kan det inte bero på att den e lite tråkig??
Menar layouten på den.. Sen skulle det nog vara en större "knapp" för att se den å komma in i den???? Så man hittar den lättare.
men de e inte ofta man lyckas me de så ofta väll ? tror de hade blitt lite tunt med inskickningar men de är helt klart värt ett försökWeckis skrev:En sak jag sett på ett forum för motorcyklar e "Veckans värsting".
Man skickar in sin tabbe med bild/video på det man gjort med sin moppe.
Tex monterat sin vevaxel på fel håll.
Krockat lindrigt. "Såg en 1000cc som krockat med en poliscyklist."
Gjort en rejäl tabbe med sin moppe eller under färd.
Galna upptåg. mm mm
Veckans värsting får ett litet pris. Detta skulle nog locka en del...
http://www.banditmovie.org/download-fil ... heeler.wmv
http://www.banditmovie.org/download-fil ... Bobble.wmv
Weckis skrev:Ännu en lyckad kväll för vår kära HENRY...
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 4613#74613
Henry skrev:Weckis skrev:Ännu en lyckad kväll för vår kära HENRY...
Ja, jävligt lyckad faktiskt.
Hur mycket måste jag printa in i din hjärna att du hela tiden gör regelbrott.
Regelbrott ska straffas på forumet.
Varför grinar du då över en varning?
håll dig till topic i trådarna och använd chattfunktionen om du vill skriv av dig.
Just nu skämmer du bara ut dig själv.
Weckis skrev:Ännu en lyckad kväll för vår kära HENRY...
Sjukt att man kan beté sig hur som helst som moderator.
Nu skiter jag i detta forum och hoppas att ni andra som tycker att en moderator som Henry bör tänka över om han ska vara kvar som moderator.
Se bara på hans Hotmail....LORD kallar han sig.
Nä nu packar jag ihop, raderar alla mina trådar...
Sorry
Dracen skrev:Henry skrev:Weckis skrev:Ännu en lyckad kväll för vår kära HENRY...
håll dig till topic i trådarna och använd chattfunktionen om du vill skriv av dig.
Fel att ge dig själv en varning? de har brytit många regler vettu!
Rabxorzz skrev:http://www.twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=7162
Riktigt dålig,, jag tycker inte Henry ska få klistra sin tråd ( eller vem de nu är som har gjort de )! Liksom, de handlar om ett inbrott, tänk om alla skulle göra de och alla sånna trådar skulle bli klistrade, då skulle de vara många sådana!
Jag pekar inte på just dig nu henry, utan ni moderatorer ska inte använda sånna "fördelar" bara för att de är bättre för er!
Efterlyst delen kommer ju snart också!
Henry skrev:Dracen skrev:Henry skrev:
Fel att ge dig själv en varning? de har brytit många regler vettu!
Tyvärr kan jag inte varna mig själv.
Weckis: på vilket sätt är jag sjuk? För jag varnar dig när du inte kan följa reglerna? Förklara gärna! OCh säg inte att jag inte kan ta kritik, jag svara r på allt och som svar får jag iprincip alltid. "Du är sjuk" "dra åt helvete" "fuck you" osv.
ÄR det konstruktiv kritik?
Förövrigt är det bara ni övrigt nissar som klagar, märkligt....