Små kommentarer

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Små kommentarer

Inlägg av Moddad »

Tänkte bara inflika lite att på senaste tiden har det börjat komma fram många små men onödiga kommentarer som inte gör något annat än skada.
Det man skulle kunna göra är att om detta upprepas så får man en varning (OBS! Syftar då på småsaker som bara slinker förbi nu förtiden och inte större saker där man rent ut sagt mobbar folk som direkt belönas med en varning)
Så det jag efterlyser är lite striktare mot smågrejor som bara förstör stämningen!

Om det är någon annan som börjat känna av detta får de självklart kommentera eller diskutera om detta!!
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Haha herregud något att gnälla över moddad ?

Vi är dock 15 bast + - alla.
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

MarcusRRX skrev:Haha herregud något att gnälla över moddad ?

Vi är dock 15 bast + - alla.
Självklart, tror inte att någon blir sårad av kommentarer men, vad är meningen med de? De ger knappast något posetivt.
Tror inte att jag råkat ut för en enda, så detta kan nog inte räknas som gnäll från min sida :roll:
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

tror inte de blir bättre av petiga moderatorer som slänger in en varning på ett och annat inlägg . de är därför jag inte gillar mnf för att jag fick en varning för ingenting precis när jag blivit medlem där :lol:
Tillhör mille!
Användarens profilbild
stalker_freak
Elmoped

Inlägg av stalker_freak »

vem bryr sig nerds
ni är ju fan cp hela högen
Användarens profilbild
rrx_pojken
Svårstartad skrothög

Inlägg av rrx_pojken »

stalker_freak skrev:vem bryr sig nerds

Du ska bara håll käften din skit unge jag har sett massor av dina skit inlägg och du borde bli bannad på livstid! (sry för språket men hatar sånna här personer)
KÖR CPI SM -08, INTE RRX LÄNGRE!
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

rrx_pojken skrev:

Du ska bara håll käften din skit unge jag har sett massor av dina skit inlägg och du borde bli bannad på livstid! (sry för språket men hatar sånna här personer)
håller me där :)
kolla gjärna mina projekt :D

Rieju drac 50cc PF RACING GPS 98,10km/h just nu http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49442

suzuki pv 50

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49228
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

Bara ignorera hans inlägg, ingen ide att 3 pers skriver hur dum han är eftersom det är det enda han eftersträvar.
Användarens profilbild
Debianbil
Pimp á la krääm

Inlägg av Debianbil »

Mycket onödig tråd :D faktisk den sämsta jag har sett :lol:
<---- :)
Användarens profilbild
rrx_pojken
Svårstartad skrothög

Inlägg av rrx_pojken »

Debianbil skrev:Mycket onödig tråd :D faktisk den sämsta jag har sett :lol:
onödig håller jag med om men inte sämsta:P
KÖR CPI SM -08, INTE RRX LÄNGRE!
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

skogen_swe skrev:
rrx_pojken skrev:

skogen_swe, Hur förklarar du att du och stalker_freak har samma IP-adress?

Det är inte tillåtet med Dubbelkonton på denna hemsida och det belönas med en avstängning.

Jag ska ha ett PM där du föklarar som det är inom 24timmar annars väntar en avstängning för dig.

Hur som helst, trådar med skitkommentarer har ungefär 90% större chans att bli låsta så ni förstör bara för varandra om ni kommenterar med bara skräp.
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Henry skrev:
skogen_swe skrev:
rrx_pojken skrev:

Det är inte tillåtet med Dubbelkonton på denna hemsida och det belönas med en avstängning.

Jag ska ha ett PM där du föklarar som det är inom 24timmar annars väntar en avstängning för dig.

Hur som helst, trådar med skitkommentarer har ungefär 90% större chans att bli låsta så ni förstör bara för varandra om ni kommenterar med bara skräp.
WTF ?
Tillhör mille!
Användarens profilbild
johann
Elmoped

Inlägg av johann »

tagen på bar gärning, skogen_swe
Bild
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Henry skrev: Det är inte tillåtet med Dubbelkonton på denna hemsida och det belönas med en avstängning.

Jag måste fråga en sak, inte för att vara dum! Utan för att få info!

Det står INGEN stans att man INTE får ha dubbla konton, jag har aldrig sett någon regel om detta, de enda regler som finns är att man inte ska skriva något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag.

De enda regler man kan hitta på sidan är när man regisrerar sig. där står de inget om detta! Det finns även lite om hur man får och inte får posta ( http://www.twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=161 ) men de har inget med dubbla konton heller att göra vad jag har sett!

TwoStrokeRider.se - Registreringsavtal skrev: Fastän administratörer och moderatorer på det här forumet försöker att ta bort eller ändra allt störande eller stötande material så fort som möjligt, är det omöjligt att gå igenom alla meddelanden. Vi vill därför meddela dig om att alla inlägg som skrivits på detta forum uttrycker vad författaren tänker och tycker, och administratörer eller moderatorer skall inte stå till ansvar för det (förutom då för de meddelanden som de själva skrivit).

Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Om du bryter mot detta kan det leda till att du blir permanent avstängd från forumen (och din internetleverantör kontaktas). Varje meddelandes IP-adress sparas för att stärka de här vilkoren. Du går med på att webmaster, administratör och moderatorer har rätt att ta bort, ändra, flytta eller stänga vilka inlägg som helst, när som helst. Som en användare går du med på att all information som du skrivit in sparas i databasen. Den informationen kommer inte att distruberas till någon tredje part utan ditt samtycke. Webmastern, administratören eller moderatorer kan inte hållas ansvariga vid intrångsförsök som kan leda till att data stjäls.

Det här forumsystemet använder cookies till att spara information på din dator. Desssa cookies innehåller inte något av den information du skrivit in ovan, utan de används endast för att göra din användning av forumet bättre. E-postadressen används bara för att aktivera din registrering (och för att skicka ett nytt lösenord till dig om du råkar glömma det).

Genom att klicka på Registrera nedan går du med på att bindas till dessa villkor.

Så jag ber er i Crew här på TSR, att skriva upp regler som även regisrerade medlemmar kan läsa!

Om jag har missat något någonstanns ber jag om ursäkt!
Bild
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

Rabxorzz skrev:
jag har aldrig sett någon regel om detta.
De enda regler man kan hitta på sidan är när man regisrerar sig.

Därför det står regler i varje avdelning menar du? :wink:

Om jag inte minns fel så ska Holman postat denna regel i bla Övrigt, för bra länge sen.
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

Henry skrev:
skogen_swe skrev:
rrx_pojken skrev:

en kompis till mig :mrgreen: som vill bli bannad :lol:
kolla gjärna mina projekt :D

Rieju drac 50cc PF RACING GPS 98,10km/h just nu http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49442

suzuki pv 50

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49228
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Henry skrev:
Rabxorzz skrev:
jag har aldrig sett någon regel om detta.
De enda regler man kan hitta på sidan är när man regisrerar sig.

Därför det står regler i varje avdelning menar du? :wink:

Om jag inte minns fel så ska Holman postat denna regel i bla Övrigt, för bra länge sen.
:O

Har inte läst io alla avdelningar, trodde de va samma överallt, men nu blir de till o läsa :D

Ber om ursäkt för detta o tack för infon!

Men tycker nästan att allt ska ligga i en o samma? asså typ www.twostrokerider.se/regler.php eller något sånt =)
Bild
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Henry skrev:
skogen_swe skrev:
rrx_pojken skrev:

man kan ju ha syskon, får inte dom ha ett acc då ?
Tillhör mille!
Skriv svar