Hallå alla! Är det snyggt med underliggande till Rieju RRX ? Hade tänkt att beställa ett underliggande Tk eller ett Dos Alidos. Men först o främst vill jag veta om det kommer se snyggt ut
!!OBS!! Tänkte posta i avgasrörstråden, men eftersom detta har med utseendet att göra så sket jag i det !!OBS!!
Rabxorzz skrev:om de e crossdäck ska du inte ha de, de ser äckligt fult ut!
Okej. Någon som kan linka ett överliggande som PASSAR till Rieju RRX 2006, utan att man behöver modda det. Vilket jag var tvungen att göra med mitt metrakit, Men sket i det eftersom jag ska skicka tillbaka det. Den var helt felböjd, slutet av kröken pekade RAKT in mot stötdämparn. Det enda jag kan tänkas göra på röret är isåfall att såga av fästet. Så linka på om ni vill =)
Rabxorzz skrev:om de e crossdäck ska du inte ha de, de ser äckligt fult ut!
Okej. Någon som kan linka ett överliggande som PASSAR till Rieju RRX 2006, utan att man behöver modda det. Vilket jag var tvungen att göra med mitt metrakit, Men sket i det eftersom jag ska skicka tillbaka det. Den var helt felböjd, slutet av kröken pekade RAKT in mot stötdämparn. Det enda jag kan tänkas göra på röret är isåfall att såga av fästet. Så linka på om ni vill =)
ett tk rör passar ju hur bra som hellst:)
finns på www.twostroke.se
Bufanda röret är riktigt snyggt i helhet men vet ej vad du har för färg eller så.. men men det är riktigt snyggt ändå
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin