vi får prova de va holman nu sigerHolma_ skrev:Den får för mkt bensin, testa sänka nålen ett snäpp eller två. ett snäpp borde räcka! Annars äre mindre munstycke du ska ha!
//Holma
Då är det inte munstycket det är fel påskogen_swe skrev:vi får prova de va holman nu sigerHolma_ skrev:Den får för mkt bensin, testa sänka nålen ett snäpp eller två. ett snäpp borde räcka! Annars äre mindre munstycke du ska ha!
//Holmaför jag har typ samma fel på min stunt rox fast åt andra hållet när jag ska ge full gas så blödrar den uta f*n men sen när varven är uppe då går de hålla gas hela tiden o sånt men typ efter 5-10 sek så börja den hacka smått också
om holman plz kan siga att jag har nu 98 munstyck, och provade med 90 de blev sämre borde jag gå större som 105 eller så
tacksam för svar för jag har provat skryva på luftskryven, nålen flyttat men de blir bara värre
Hahah, du verkar var jävlig avensjuk lr något på mig! Om den inte blöddrar på de höga varven så är det ju inte munstycket som det är fel på!hyosungsf50 skrev:alltså jag skulle nog sakt mer bensin för heliske dom flesta som kör polini sport 70cc brukar ha runt munstycke 95-98 lyssna inte på holma_ han kan knappt något om liggande minarelli fråga isåfall mig blad93 eller Dz2 här på forumet
hyosungsf50 skrev:alltså jag skulle nog sakt mer bensin för heliske dom flesta som kör polini sport 70cc brukar ha runt munstycke 95-98 lyssna inte på holma_ han kan knappt något om liggande minarelli fråga isåfall mig blad93 eller Dz2 här på forumet
alltså anus huve lyssna nu här om den 4-taktar på fullgas betyder att det är för lite munstycke plus att gabbe h här på forumet har exakt samma problem vi sa till han att byta upp munstycke vet du vad som hände??? jooo den gick bättre kan du tänka dig och 85munstycke är fett litet för 70cc spec till polini sport då både Dz2 och blad har polini sport 70cc så tror jag nog dom vet en del bättre än dig som kör runt på din jävla stalker så knip igen och låt andra svara hmmm vad ska vi säga riktigt FAKTA kanske men nä du måste ändå komma med din tröga jävla svarHolma_ skrev:Hahah, du verkar var jävlig avensjuk lr något på mig! Om den inte blöddrar på de höga varven så är det ju inte munstycket som det är fel på!hyosungsf50 skrev:alltså jag skulle nog sakt mer bensin för heliske dom flesta som kör polini sport 70cc brukar ha runt munstycke 95-98 lyssna inte på holma_ han kan knappt något om liggande minarelli fråga isåfall mig blad93 eller Dz2 här på forumet
Han har inte sagt något om att det är på full gas den blöddrar!
Jag har inte heller sagt att det är munstycket jag sa att det var nålen!
Dz2 oc h blabla kan inte nå mer än dig!
Gå och lägg dig som jag har sagt tidigare.
//Holma
Öhm nu var du allt lustig, ge dig nu och innan du blir avstängd eller varnadhyosungsf50 skrev:alltså anus huve lyssna nu här om den 4-taktar på fullgas betyder att det är för lite munstycke plus att gabbe h här på forumet har exakt samma problem vi sa till han att byta upp munstycke vet du vad som hände??? jooo den gick bättre kan du tänka dig och 85munstycke är fett litet för 70cc spec till polini sport då både Dz2 och blad har polini sport 70cc så tror jag nog dom vet en del bättre än dig som kör runt på din jävla stalker så knip igen och låt andra svara hmmm vad ska vi säga riktigt FAKTA kanske men nä du måste ändå komma med din tröga jävla svarHolma_ skrev:Hahah, du verkar var jävlig avensjuk lr något på mig! Om den inte blöddrar på de höga varven så är det ju inte munstycket som det är fel på!hyosungsf50 skrev:alltså jag skulle nog sakt mer bensin för heliske dom flesta som kör polini sport 70cc brukar ha runt munstycke 95-98 lyssna inte på holma_ han kan knappt något om liggande minarelli fråga isåfall mig blad93 eller Dz2 här på forumet
//Holma
Hm HyosungSf50 nu vet jag inte var du fick "luft ifrån".hyosungsf50 skrev:alltså anus huve lyssna nu här om den 4-taktar på fullgas betyder att det är för lite munstycke plus att gabbe h här på forumet har exakt samma problem vi sa till han att byta upp munstycke vet du vad som hände??? jooo den gick bättre kan du tänka dig och 85munstycke är fett litet för 70cc spec till polini sport då både Dz2 och blad har polini sport 70cc så tror jag nog dom vet en del bättre än dig som kör runt på din jävla stalker så knip igen och låt andra svara hmmm vad ska vi säga riktigt FAKTA kanske men nä du måste ändå komma med din tröga jävla svarHolma_ skrev:Hahah, du verkar var jävlig avensjuk lr något på mig! Om den inte blöddrar på de höga varven så är det ju inte munstycket som det är fel på!hyosungsf50 skrev:alltså jag skulle nog sakt mer bensin för heliske dom flesta som kör polini sport 70cc brukar ha runt munstycke 95-98 lyssna inte på holma_ han kan knappt något om liggande minarelli fråga isåfall mig blad93 eller Dz2 här på forumet
//Holma
BTW danne ni har samma motorDz2 skrev:Hm HyosungSf50 nu vet jag inte var du fick "luft ifrån".hyosungsf50 skrev:alltså anus huve lyssna nu här om den 4-taktar på fullgas betyder att det är för lite munstycke plus att gabbe h här på forumet har exakt samma problem vi sa till han att byta upp munstycke vet du vad som hände??? jooo den gick bättre kan du tänka dig och 85munstycke är fett litet för 70cc spec till polini sport då både Dz2 och blad har polini sport 70cc så tror jag nog dom vet en del bättre än dig som kör runt på din jävla stalker så knip igen och låt andra svara hmmm vad ska vi säga riktigt FAKTA kanske men nä du måste ändå komma med din tröga jävla svarHolma_ skrev: Hahah, du verkar var jävlig avensjuk lr något på mig! Om den inte blöddrar på de höga varven så är det ju inte munstycket som det är fel på!
//Holma
Men blanda inte in mig i diskussioner som jag inte är med i!
Och just i denna diskussionen så har holma rätt och du har FEL
Det är luftskruven/nålen som måste justeras då den inte blöddrar på "högvarv" utan på "mellanvarv" och där har munstycket inte speciellt mycket att säga till om.
Sen att min sport 70cc går bra med 98 är en helt annan sak, annan motor och set-up!
sen så är förgasare samma från motor till motor..de är precis inte annorlunda mellan minarelli och piaggio?
On-topic; Gör som Holma_ säger
Spelar ingen roll endå. Så tyst nu och sluta säga saker som du inte har någon aning om och har fel så du inte skämmer ut dig nå mer än vad du redan har gjort.hyosungsf50 skrev:BTW danne ni har samma motorDz2 skrev:Hm HyosungSf50 nu vet jag inte var du fick "luft ifrån".hyosungsf50 skrev: alltså anus huve lyssna nu här om den 4-taktar på fullgas betyder att det är för lite munstycke plus att gabbe h här på forumet har exakt samma problem vi sa till han att byta upp munstycke vet du vad som hände??? jooo den gick bättre kan du tänka dig och 85munstycke är fett litet för 70cc spec till polini sport då både Dz2 och blad har polini sport 70cc så tror jag nog dom vet en del bättre än dig som kör runt på din jävla stalker så knip igen och låt andra svara hmmm vad ska vi säga riktigt FAKTA kanske men nä du måste ändå komma med din tröga jävla svar
Det är luftskruven/nålen som måste justeras då den inte blöddrar på "högvarv" utan på "mellanvarv" och där har munstycket inte speciellt mycket att säga till om.
Sen att min sport 70cc går bra med 98 är en helt annan sak, annan motor och set-up!
sen så är förgasare samma från motor till motor..de är precis inte annorlunda mellan minarelli och piaggio?
jaha..då missade jag det, men det spelar ändå ingen roll.hyosungsf50 skrev:BTW danne ni har samma motorDz2 skrev:Hm HyosungSf50 nu vet jag inte var du fick "luft ifrån".hyosungsf50 skrev: alltså anus huve lyssna nu här om den 4-taktar på fullgas betyder att det är för lite munstycke plus att gabbe h här på forumet har exakt samma problem vi sa till han att byta upp munstycke vet du vad som hände??? jooo den gick bättre kan du tänka dig och 85munstycke är fett litet för 70cc spec till polini sport då både Dz2 och blad har polini sport 70cc så tror jag nog dom vet en del bättre än dig som kör runt på din jävla stalker så knip igen och låt andra svara hmmm vad ska vi säga riktigt FAKTA kanske men nä du måste ändå komma med din tröga jävla svar