http://www.twostroke.se/product.asp?product=23295

Du skulle kunna kunna skala av kablarna och sätta på kabelskor på de.olivernilsson13 skrev:Okej tack, skulle du kunna förklara hur man kopplar det?G-son skrev:Sannolikt gemensam jordning med bakljuset. Alla jordas med en kabel.
Okej tack, hittar ej något skulle du kunna länka det?erorikokkok skrev:Du skulle kunna kunna skala av kablarna och sätta på kabelskor på de.olivernilsson13 skrev:Okej tack, skulle du kunna förklara hur man kopplar det?G-son skrev:Sannolikt gemensam jordning med bakljuset. Alla jordas med en kabel.
Sen koppla ihop alla 3 jordkablar till en kabelsko. Sen står det vilken kabel på artikeln på twostroke som går till blinkers m.m Det finns pdf filer för elcheman på cykelkraft vet jag.
Så det du menar är att jag ska koppla ihop jorden som går till blinkers med den jorden som går till baklampan? För min baklampa lyser och fungerar korrekt (det röda ljuset).erorikokkok skrev:Du skulle kunna kunna skala av kablarna och sätta på kabelskor på de.olivernilsson13 skrev:Okej tack, skulle du kunna förklara hur man kopplar det?G-son skrev:Sannolikt gemensam jordning med bakljuset. Alla jordas med en kabel.
Sen koppla ihop alla 3 jordkablar till en kabelsko. Sen står det vilken kabel på artikeln på twostroke som går till blinkers m.m Det finns pdf filer för elcheman på cykelkraft vet jag.
På min kopplade jag alla jord från blinkers och balkampan till en kabelsko på original. sen kopplade jag det till baklampans jord.olivernilsson13 skrev:Så det du menar är att jag ska koppla ihop jorden som går till blinkers med den jorden som går till baklampan? För min baklampa lyser och fungerar korrekt (det röda ljuset).erorikokkok skrev:Du skulle kunna kunna skala av kablarna och sätta på kabelskor på de.olivernilsson13 skrev: Okej tack, skulle du kunna förklara hur man kopplar det?