Trimhjälp PGO big max 09

Här kan du via upp ditt projekt som inriktar sig på scooter. Inga frågor i detta forum!
Nisse-HMR
Elmoped

Trimhjälp PGO big max 09

Inlägg av Nisse-HMR »

Tjena mors! Jag har bestämt mig att trimma min pgo lite mer. Men jag har ett litet problem, självklart så får jag absolut inte trimma för päronen. Just nu e moppstern helt ostryp dvs att v ringen e dragen, insugspluggen dragen och pluggen i röret är dragen. Och sen även så har jag blandat 6g vikter med original. Men jag tkr att den går förlångsamt. Vore schysst om någon ville tipsa lite om vad jag kan göra mer. Btw så e det en PGO big max 09. Tack på förhand
Spännande män luktar bensin
wannabefjortis
Svårstartad skrothög

Re: Trimhjälp PGO big max 09

Inlägg av wannabefjortis »

Nisse-HMR skrev:Tjena mors! Jag har bestämt mig att trimma min pgo lite mer. Men jag har ett litet problem, självklart så får jag absolut inte trimma för päronen. Just nu e moppstern helt ostryp dvs att v ringen e dragen, insugspluggen dragen och pluggen i röret är dragen. Och sen även så har jag blandat 6g vikter med original. Men jag tkr att den går förlångsamt. Vore schysst om någon ville tipsa lite om vad jag kan göra mer. Btw så e det en PGO big max 09. Tack på förhand
En cylinder eller rör skulle passa dig, tror at jag skulle valt cylinder då det inte syns lika mycket.
Trasig aerox så nuförtiden är det Derbi Senda Xtreme FTW
Jonils1
Elmoped

KIT

Inlägg av Jonils1 »

Köp athena cylinder paketet och säg till päronen att det är original delar fast sport versionen av dem! ;) Skämt åsido Köp ostrypt cdi :P :P
Livet är för kort för att köra lagligt
Låst