men när jag hade 120 kunde jag inte ens gasa lite grann för då dog den!eddhedd skrev:jag visste inte att det fanns så stort munstycke ens!!!
DITT MUNSTYCKE E MEGAFöRSTORT!
Jag har motoforce ostrypt insug, Det andra sa inte mig så mycket!lennart wiklund skrev:Låter som åt helvete för mycket luft.Har du någon form av insugsstrypning,eller vad kör du med i luftfilterväg??
14 delar luft/ 1del bensin.Ungefär där skall man ligga.
http://www.startuning.se/?pages=product&id=3435 de insuget har jaglennart wiklund skrev:ostrypt insug?ok! hur många mm är det insuget då? du har väl ett luftfilter?? eller en luftburk med filterinsats som ger ett visst motstånd?eller kör du bara med insuget eller tratt utan filter?
Okey fattar men kan du förklara hur jag ska göra det som:??bensinskalle skrev:kika vart nålen ligger!! ligger den för högt så kan den mkt väl hacka o ha sig.... Nålen ska ligga helst i mittenläget, med brickan mellan trottelbottnen och en låsning som fjädern vilar på! vissa lägger brickan ovanför låsningen och då kommer den aaalldelen för högt. Annars får du byta ner i lågfartsmunstycke