sm däck på Rieju rrx

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm
Användarens profilbild
p00pl0zer
Elmoped

sm däck på Rieju rrx

Inlägg av p00pl0zer »

för ca 5 mån sen köpte jag en Rieju rrx sport edition o är nöjd med den förutom att det är en sport edition (den har crossdäck) vet att crossdäck har bättre grepp men tycker bara att dom inte är så fina så jag letade runt lite och hittade begagnade sm däck som enligt ägaren suttit på en apollo orion, vad tror ni behövs göras för att få dom att passa?
Rieju RRX -09
Användarens profilbild
lucman
Svårstartad skrothög

Inlägg av lucman »

Antar att du menar fälgar, i värsta fall får man fixa nya distanser, hjullager, distans eller liknande till bromsoken eller nya skivor. Eftersom de är från ett helt annat märke så kanske du får fixa allt av de ovanstående. Är nog enklare att vänta på ett par från en rrx då de pasaar rakt av tror jag, de är inte helt ovanliga heller. :)
Användarens profilbild
p00pl0zer
Elmoped

Inlägg av p00pl0zer »

lucman skrev:Antar att du menar fälgar, i värsta fall får man fixa nya distanser, hjullager, distans eller liknande till bromsoken eller nya skivor. Eftersom de är från ett helt annat märke så kanske du får fixa allt av de ovanstående. Är nog enklare att vänta på ett par från en rrx då de pasaar rakt av tror jag, de är inte helt ovanliga heller. :)
aa okej tack. det var komplett däck o fälg i rätt färg och allt. fälgarna var väldigt lik Rieju fälgar. kunde få dom för 1500.
Rieju RRX -09
Skriv svar