Tjäna, har bytt allt på motorn å lagt utt x antal med tusenlappar på skiten å ja får den fan inte att gå bra..
De ja bytt är..
70cc mhr racing
vev
alla packning till motorn
membran
Insug
28 mm polini pwk förgasare
cdi box
Pack boxar och vevlager
original röret har ja pluggat ur
Tändstift
tänd kabel
tändmodul
de ända ja inte har bytt är tändplattan.
Ja höll på hela dagen igår och försökte ställa in förgasaren men ja lyckas inte få den att gå över halv gas.. så fort ja vrider hantaget mer än hälften så dör den. Vad kan va felet? Kommer inte fram till något vettigt. Har provat munstycken från 158 ner till 115 och den beter sig lika dant hela tiden.
Förgasaren är helt ren de vet ja! Så de är inte problemet .
Är jävligt tacksam för svar för ja börjat tröttna på skiten nu :/
Peugeot Ludix Blaster R-cup
* Malossi mhr racing 70cc
* Metrakit trimrör
* Polini 28mm pwk förgasare
* Stage 6 R/T insug
* Original vikter
* Original variator
* Motorforce luftbox
Ja vet till 100% att den inte tar någon tjuv luft, de ända ja kan tänka mig är att luft filtret är för öppet isåna fall men ja de känns inte som de är de heller :/
Peugeot Ludix Blaster R-cup
* Malossi mhr racing 70cc
* Metrakit trimrör
* Polini 28mm pwk förgasare
* Stage 6 R/T insug
* Original vikter
* Original variator
* Motorforce luftbox
Eftersom du har en jävligt stor förgasare testa att ta ett mindre munstycke typ 80-70 för det kan va att den dränker sig själv. Om den böööar villsäga, de går väl oftast bättre med för litet munstycke än för stort?
Skaffa dig en 19mm 28 är för stort. Spelar nog ingen roll hur du än byter munstycken pga den tar in mycket luft å har du rätt munstycke till delen luft så får den för mycket av både och