Som rubriken lyder, ska man behålla cashen till något vettigt eller ska man köpa styling?
Vad skulle ni valt?
Senast redigerad av Rainn den 7 maj 2015, 16:03, redigerad totalt 1 gånger.
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Nu får du fan ta och bestämma dig Ena dagen ska du ha cylinder och andra dagen ska du ha styling. Vet inte vad du får för speciell styling för 700kr. Så jag hade kört på cylindern
Hampus1998 skrev:Nu får du fan ta och bestämma dig Ena dagen ska du ha cylinder och andra dagen ska du ha styling. Vet inte vad du får för speciell styling för 700kr. Så jag hade kört på cylindern
Grejen är att det är kolvringarna som får mig att inte vilja köpa cylindern.. känns som att jag kommer paja dem som jag gjorde med min andra och har inte råd med nya ringar.. sen när man ska komma åt cylindern är ju skit drygt..
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Hampu skrev:Vad är roligast, att sitta och titta på mopeden eller köra mopeden?
Att sätta på kolvringar är rena motsatsen till raketforskning, det är ungefär lika lätt som att öppna ett kylskåp.
Hahah aja.. blir nog att köpa cylindern asså! Men undrar om det blir roligare att köra moppen då?
Hampu skrev:Vad är roligast, att sitta och titta på mopeden eller köra mopeden?
Att sätta på kolvringar är rena motsatsen till raketforskning, det är ungefär lika lätt som att öppna ett kylskåp.
Hahah aja.. blir nog att köpa cylindern asså! Men undrar om det blir roligare att köra moppen då?
Ja, det blir mycket roligare.
Att köra 50cc är ungefär som att trampa trehjuling till skillnad från 70cc.
Okej! Ska beställa cylindern från Cykelkraft för den kostar den 1099