Köpa stunt moppe utan el?

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
Användarens profilbild
Rainn
Farsans gamla zündapp

Köpa stunt moppe utan el?

Inlägg av Rainn »

Hej! Ska köpa en Stunt Aerox som är i ok skick men det han har gjort är att konverterat den till luftkyld samt så har han ingen baklampa då den inte fungerar, han har tydligen strippat elen och jag undrar då om man kan köpa ett elsystem någonstans och är det svårt att koppla in det? Han vill ha 4500 och jag hade tänkt att stunta lite då och då och även åka till skolan nästan varje dag, framlyset fungerar och det sitter ett nudebar på och han har inte kvar mätaren och kåpan. Han skrev att det ända jag fick med var hjälm och lås.

Sen måste man byta munstycke och fixa gashandtaget men den är fullbar men vill man att den ska gå lite bättre så ska man byta munstycke skrev han, gashandtaget är lite löst också. Det är det ända problemet med moppen annars går den bra.
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Användarens profilbild
Pasha
Svårstartad skrothög

Inlägg av Pasha »

Sluta posta 20 trådar om dagen vilken moppe du ska köpa, köp bara nån för helvete :lol:

Edit : Den är bra, köp den!
Användarens profilbild
Rainn
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Rainn »

Pasha skrev:Sluta posta 20 trådar om dagen vilken moppe du ska köpa, köp bara nån för helvete :lol:

Skit svårt val asså :/ glömde nämna att han inte har papper på den då förra ägaren slarva bort dem, det är en 30moppe. Tror du att det händer något om jag köper den utan papper? Typ om jag ber han att skriva ett kvitto osv.

Fast det är ju olika mopeder jag skriver om varje gång ;)

här är annonsen

http://www.blocket.se/vastmanland/Yamah ... ?ca=10&w=2
Senast redigerad av Rainn den 11 april 2015, 21:39, redigerad totalt 1 gånger.
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Användarens profilbild
Vagif
Extra Varnad

Inlägg av Vagif »

Pasha skrev:Sluta posta 20 trådar om dagen vilken moppe du ska köpa, köp bara nån för helvete :lol:

+1

Men skriv bara på ett kvitto och kolla ramnummret så den inte är stulen.
Jag kör också en aerox utan el, funkar bra
Trying is the first step towards failure
Skriv svar