fax110 skrev:jo men det spelar nog inte så stor roll hur långt den gått mer på hur man har kört med den hur mycket trim tung lätt drevning osv men den listan är bra inriktigtning, men håller med ^^ jag skulle byta vev direkt jag kom till midrace
Klart som F*N att det spelar roll hur långt den har gått! Stort sett bara det som spelar någon roll!
Själv skulle jag aldrig köra med orginalvev på något värre än sport!
Glennish: Ta och byt veven själv! Är inte alls svårt om man tar det lugnt och gör det noga! Finns guider hur man gör det lätt och enkelt, att lämna in på en verkstad kommer säker kosta minst 2k (eventuellt med vev inräknad) Såg någon stans på mnf där en kille fick betala 5,5k för att få cylinder, kolv och vev bytt....Det var ju överdrivet dyrt men de tar fruktansvärt för mkt för att göra skitsaker!
Här har du en guide hur du byter vev och klyver blocket:
http://forum.moppenet.com/showthread.php?t=76384
Kolla igenom hela tråden för bra tips och så.
//Holma