Tacksam för alla svar!

Säger som tidigare 70 är det bästa för stunt. Det är även skonsammare för motorn. Vad har din pappa för anledningar till att du inte får ha 70?SebastianB skrev:Tja! Ska nu börja stunta med min CH som just nu har 70cc, får dock ej ha det för min fader så ska slänga på en 50cc. Har org cylindern hemma, men undrar vilken som är den bästa 50sport för stunting? För om det finns någon bra prisvärd kanske jag slänger på en sådan.
Tacksam för alla svar!
inte köra ihjäl sig?Gummiapan skrev:Säger som tidigare 70 är det bästa för stunt. Det är även skonsammare för motorn. Vad har din pappa för anledningar till att du inte får ha 70?SebastianB skrev:Tja! Ska nu börja stunta med min CH som just nu har 70cc, får dock ej ha det för min fader så ska slänga på en 50cc. Har org cylindern hemma, men undrar vilken som är den bästa 50sport för stunting? För om det finns någon bra prisvärd kanske jag slänger på en sådan.
Tacksam för alla svar!
köra ihjäl sig? den logiken borde inte få finnas, du kör ihjäl dig lika mycket med 50cc som 70cc.Nojjan skrev:inte köra ihjäl sig?Gummiapan skrev:Säger som tidigare 70 är det bästa för stunt. Det är även skonsammare för motorn. Vad har din pappa för anledningar till att du inte får ha 70?SebastianB skrev:Tja! Ska nu börja stunta med min CH som just nu har 70cc, får dock ej ha det för min fader så ska slänga på en 50cc. Har org cylindern hemma, men undrar vilken som är den bästa 50sport för stunting? För om det finns någon bra prisvärd kanske jag slänger på en sådan.
Tacksam för alla svar!