gummi pakningen till toppen på yamaha aerox

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
JoppeLindh
Elmoped

gummi pakningen till toppen på yamaha aerox

Inlägg av JoppeLindh »

Tjena! Såg idag när jag tog dän toppen pga den var riktigt segstartad så såg jag den intre tätnings ringen mellan kolven och vattnet hade sprukigt upp, då lyder min fråga kan man köpa någon o-ring på te.x biltema som passar. orkar inte beställa hem någon för det tar sån tid och orkae inte cykla 4km till skolan på måndag

Tack i förhand
Användarens profilbild
Rainn
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Rainn »

Du kan ju kolla på Biltemas hemsida om dom har något som skulle kunna ersätta din tillsvidare, annars kan du ju kontakta dem? :D
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
JoppeLindh
Elmoped

Inlägg av JoppeLindh »

Har kollat där men det står i tumm, får mäta imorgon storleken på toppen sen åka till biltema och mäta dom där:) men det borde funka va?? Bara någon dag sålänge tills jag får hem den jag ska betälla :)
Användarens profilbild
Rainn
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Rainn »

JoppeLindh skrev:Har kollat där men det står i tumm, får mäta imorgon storleken på toppen sen åka till biltema och mäta dom där:) men det borde funka va?? Bara någon dag sålänge tills jag får hem den jag ska betälla :)
Har aldrig testat men det kan funka, det är värt ett försök iaf :)
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Skriv svar