Tjaa har en Rieju tango som är helt orginal förutom urpluggat orginal rör och andra munstycken
Och söker ett bra rör till 50cc orginal och har funderar på ett Yasuni R1 rör, men vilket rör är bäst till en orginal cylinder?
Jo absolut, men har inte hört så mycket om dom och därför kan jag inte säga om dom e bra eller inte. Men tk däremot är känt för att ge bra med effekt till org cylindern. Dock så låter de förjävligt och du måste tokvarva för att effekten ska komma, inget rör som är gjort för stadskörning direkt men perfekt på landsvägar! Ditt val, jag tipsar bara
Jo absolut, men har inte hört så mycket om dom och därför kan jag inte säga om dom e bra eller inte. Men tk däremot är känt för att ge bra med effekt till org cylindern. Dock så låter de förjävligt och du måste tokvarva för att effekten ska komma, inget rör som är gjort för stadskörning direkt men perfekt på landsvägar! Ditt val, jag tipsar bara
Hahah, bor i en byhåla på landet så det gör inget om det låter lite
Tycker du ska kolla vidare på yasuni då det är 100 gånger bättre en överskattade tk. Har sj ett yasuni cross ml som jag rekommenderar över tk som jag också har kört och då bor jag utanför byhålan bra drag från bott till topp och du förlorar ungefär 5km/h mot tk:t
Som förre talare sa, ditt val endast tips
Rieju RR -03
Yasuni cross ml
Luftburk
12/48
92 munstycke
Högsta läget på nålen
90km/h topp
jack.lofgren skrev:Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!