De flesta som kör seriöst är inte medlemmar på tsr vad jag vet.Speedway skrev:Jag skulle vilja ha reportage om folk som mekar med äldre mopeder! Uppskattas även om du kan få en intervju med någon utav gubbarna som kör på strippen.
Du kanske kan ställa frågor till oss som läser t.ex Hur tycker ni denna moppen är? Ja du förstårSebbe-Tuning skrev:Hej! Som de flesta vet så lägger jag ner min privata tid och skriver
Ända sedan jag tog över efter Persson97 tidigare i somras så har det varit tomt på kommentarer och feedback...är innehållet såpass ointressant att ni inte ens vill dra iväg ett par ord?
Har 2 alternativ.
1. Jag hoppar av och låter någon annan ta på sig ansvaret
2. Ni får skriva vad som måste förbättras
/Sebbe-Tuning
Typ om vad läsarna tycker om personens förra/nuvarande moped? Låter som en god idé!TheRavenBlue skrev:Du kanske kan ställa frågor till oss som läser t.ex Hur tycker ni denna moppen är? Ja du förstårSebbe-Tuning skrev:Hej! Som de flesta vet så lägger jag ner min privata tid och skriver
Ända sedan jag tog över efter Persson97 tidigare i somras så har det varit tomt på kommentarer och feedback...är innehållet såpass ointressant att ni inte ens vill dra iväg ett par ord?
Har 2 alternativ.
/Sebbe-Tuning
Precis. Ett tema för varje vecka är både tidskrävande för mig (mer än vad det redan är) samt ett tema för varje vecka kommer inte gå. Som "glad" då t.ex...kan funka någongång ibland att man gör ett tema. Typ Månadens tema så sista helg i varje månad kan man ha ett tema?emilnordman skrev:Jag tycker att man kan ha teman vid högtider och "stora" händelser, som t.ex. Julafton,påsk,midsommar osv, kan bli svårt att komma på nåt nytt varje vecka, men jag gillar idén
Det finns ju en tråd? Och den är fortfarande aktiv och stängs på onsdag? I typ 1 månad har det funnits en tråd där alla lägger sina bidrag?RammeA skrev:jag tycker att äntligen fredag är det bästa på TSR. nästan att man smålängtar lite på fredagsförmiddan på att få läsaJag har själv vart med en gång och de va ju kul att få berätta lite om sig själv och moppe intresset xD
förbättra:
Fler bilder med bra kvalite.
lite mer frågor om moppen/mopparna. framtidsplaner med dom osv...
Jag är ledsen att behöva säga att bildtävlingarna har blivit ganska värdelösa.... inget illa menat men dom var jäkligt bra förut när det va en tråd där man postade sin bild och även kunde se andra bidrag så att man såg vad man tävlade motJag tycker att du/ni ska låta medlemmarna rösta på bilderna oxå och sen kan ni ha med den vinnande bilden i äntligen fredag
![]()
det skulle va kul om ni nån gång har nått annat pris oxå. tror fler skulle engagera sig då
t.ex. mån-sön tid att fota och lägga upp bidrag. mån-tors rösta.
jag som ALLTID läser reportagen kan ju tänka på att lägga en kommentar
Ja precis. Och liksom ha lite frågor som riktar sig mot oss som läser.Sebbe-Tuning skrev:Typ om vad läsarna tycker om personens förra/nuvarande moped? Låter som en god idé!TheRavenBlue skrev:Du kanske kan ställa frågor till oss som läser t.ex Hur tycker ni denna moppen är? Ja du förstårSebbe-Tuning skrev:Hej! Som de flesta vet så lägger jag ner min privata tid och skriver
Har 2 alternativ.
/Sebbe-Tuning
Har då aldrig blivit ombedd att medverka i en intervju även om jag gladeligen kan tänka mig att ställa upp på en i framtiden, vågar även påstå att jag har mest erfarenhet av strippen på detta forum idag..Sebbe-Tuning skrev:De flesta som kör seriöst är inte medlemmar på tsr vad jag vet.Speedway skrev:Jag skulle vilja ha reportage om folk som mekar med äldre mopeder! Uppskattas även om du kan få en intervju med någon utav gubbarna som kör på strippen.
Vi har Rexxy (intervjuad förr)
Vi har Lennart (osäker på intervju men aldrig aktiv)
Jag har en intervju planerad till nästa fredag men tipsa på veteranbyggare då
Jag har faktiskt nog tyvärr missat dig då, ber så hemskt mycket om ursäkt! Självklart ordnar vi en snarast! Dock inte till kommande fredagen men fredagen därpå? Vi kan diskutera mer i privatmeddelanden senare!Hilmersson skrev:Har då aldrig blivit ombedd att medverka i en intervju även om jag gladeligen kan tänka mig att ställa upp på en i framtiden, vågar även påstå att jag har mest erfarenhet av strippen på detta forum idag..Sebbe-Tuning skrev:De flesta som kör seriöst är inte medlemmar på tsr vad jag vet.Speedway skrev:Jag skulle vilja ha reportage om folk som mekar med äldre mopeder! Uppskattas även om du kan få en intervju med någon utav gubbarna som kör på strippen.
Ingen kritik riktad mot dig ville bara väcka tanken, jag började ganska nyligen hänga här efter ett aktivt medlemskap på Moppenet.nu där jag var mer känd och även moderator så har nog inte uppmärksammats särskilt ännu. Vi tar resten i PM ja!Sebbe-Tuning skrev:Jag har faktiskt nog tyvärr missat dig då, ber så hemskt mycket om ursäkt! Självklart ordnar vi en snarast! Dock inte till kommande fredagen men fredagen därpå? Vi kan diskutera mer i privatmeddelanden senare!Hilmersson skrev:Har då aldrig blivit ombedd att medverka i en intervju även om jag gladeligen kan tänka mig att ställa upp på en i framtiden, vågar även påstå att jag har mest erfarenhet av strippen på detta forum idag..Sebbe-Tuning skrev:De flesta som kör seriöst är inte medlemmar på tsr vad jag vet.