Svänghjulsavdragare AM6.

Här pratar vi om allt angående motor/trimning för Cross/SM/RR/Veteran
Xaxiz
Elmoped

Svänghjulsavdragare AM6.

Inlägg av Xaxiz »

Hallå! Jag har en Rieju MRX - 05 med AM6 motorn. Jag behöver en svänghjulsavdragare till den men jag är inte helt säker på vilken jag ska ha. Hade någon kunnat länka från twostroke?

Tack på förhand!
Enligt internet är din mamma den fetaste människan på jorden. Trots det har alla legat med henne?!
Användarens profilbild
emilnordman
Farsans gamla zündapp

Inlägg av emilnordman »

Du ska ha en avdragare med måtten 19 x 1 mm

http://www.twostroke.se/product.asp?product=11067
Gasres97
Svårstartad skrothög

Inlägg av Gasres97 »

emilnordman skrev:Du ska ha en avdragare med måtten 19 x 1 mm

http://www.twostroke.se/product.asp?product=11067
Köp inte den säger jag bara, värdelös kvalité. Jag drog själv gängpaj på den och jag tog inte ens i. Den har heller ingen bra spets så man bara gör sönder matarialet i veven istället. Slutade med att jag fick åka till duells och köpa en riktig svänghjulsavdragare
Användarens profilbild
emilnordman
Farsans gamla zündapp

Inlägg av emilnordman »

Gasres97 skrev:Köp inte den säger jag bara, värdelös kvalité. Jag drog själv gängpaj på den och jag tog inte ens i. Den har heller ingen bra spets så man bara gör sönder matarialet i veven istället. Slutade med att jag fick åka till duells och köpa en riktig svänghjulsavdragare
Har inte använt den själv men låter bedrövligt. Men Xaxiz, googla på "19x1 avdragare" så hittar du nog en bra en
sweeken
Avstängd

Inlägg av sweeken »

emilnordman skrev:
Gasres97 skrev:Köp inte den säger jag bara, värdelös kvalité. Jag drog själv gängpaj på den och jag tog inte ens i. Den har heller ingen bra spets så man bara gör sönder matarialet i veven istället. Slutade med att jag fick åka till duells och köpa en riktig svänghjulsavdragare
Har inte använt den själv men låter bedrövligt. Men Xaxiz, googla på "19x1 avdragare" så hittar du nog en bra en
Jag har en buzzeti med dubbla "storagängor)" och dem har då fungerat
Skriv svar