Skruvar till luftburk

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm
Användarens profilbild
DerbiiHädda
Elmoped

Skruvar till luftburk

Inlägg av DerbiiHädda »

Tjena, förut när jag bytte till sportluft så slarvade jag bort skruvarna till luftburken. Finns dom å köpa någonstans? Har dn Derbi Senda Xtreme 09
Söker ett MK ProRace underliggande/Yasuni R2. hör av er i PM ifall ni har ett till salu :
runners
King of the street

Inlägg av runners »

Ja det finns. Jag själva har köpt på Jula. Men 100% finns det även på Biltema och liknande ställen där de säljer sådant. Har du en skruv så tag den med dig och jämför ..brukar vara lättast så.
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Användarens profilbild
DerbiiHädda
Elmoped

Inlägg av DerbiiHädda »

Jag har tappa bort alla skruvar, men spelar det någon stor roll vad de är? För har för mig att det är 6st som behövs och 3 är längre än dom andra 3
Söker ett MK ProRace underliggande/Yasuni R2. hör av er i PM ifall ni har ett till salu :
Användarens profilbild
guddingalex
Svårstartad skrothög

Inlägg av guddingalex »

fyra skruvar varav 2 långa! vanilga skuvar bara.
Gör kolvbyten, cylinderbyten och motorrenoveringar med mera (billigt). alex.gudding@gmail.com

kika gärna på mitt projekt:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 299#632299
Användarens profilbild
DerbiiHädda
Elmoped

Inlägg av DerbiiHädda »

Finns de på twostroke.se att köpa?
Användarens profilbild
Ossian
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Ossian »

Köpa skruv på twostroke är nog det något av det dummaste du kan göra, tror det blir många gånger billigare på biltema eller den lokala järnaffären eller var som helst :wink:
Kolla gärna mitt DT50r / sm projekt http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=51905
Skriv svar