Galnaste mopedåket?

Allmänna mopeddiskussioner helt enkelt. Allt mellan himmel och jord dock med inriktning på moped.
Användarens profilbild
pizza-bagarn
Svårstartad skrothög

Galnaste mopedåket?

Inlägg av pizza-bagarn »

Ja berätta om det galnaste åket du gjort med din moped, när du blev stannad av polisen eller jagad. Arga gubbar ;)
Berätta bara om galna saker som hänt när du åkt moped? :D
Hampu
Avstängd

Inlägg av Hampu »

Personligen har jag inte varit med om något galet men kan berätta lite kul skit :lol:

Tidigare idag var jag ute och stuntade på en stor asfaltsyta i shorts och t-shirt för att det var jävligt skönt väder! Märker att det kommer regnmoln mot mig men fortsätter köra lite till och inser att snart kommer det börja regna som satan men kör en halv minut till och då börjar det regna och eftersom jag ville hem fort som satan innan jag blev dyngsur så genade jag igenom en park och precis när man kommer fram till vägen efter att ha genat över en park, basketplan och kört förbi en bom som ligger PRECIS vid vägen så kör en polisbil förbi mig (åt samma håll som jag ska..) så jag hamnar bakom denna polisbilen, det regnar, jag har bara t-shirt och shorts på mig, lång raksträcka och hastighetsmätaren är trasig så kan inte hålla mig till en laglig hastighet :roll: . Till slut vänder polisbilen och jag gasar jävel hem i regnet :lol:

Kommer kanske med en till historia senare :)
Användarens profilbild
fruktigkaka
Svårstartad skrothög

Inlägg av fruktigkaka »

Förra veckan skulle jag jävlas med bussen och dra ifrån den det var en bussgata så körde på cykelvägen för stt dra förbi jus när jag har kört förbi bussen i ca 50 km/h så äre en ganska så liten men skarp sväng och så skymmer några buskar sikten vid svängen så mitt från ingenstans kmr det en turk på cykel han slår i sitt styre i min moppe och jag nitar frambrommen så moppem lägger sig ner men jag står fortfarande upp och så stannar bussen och hán vevar ner rutan och skriker vafan håller du på med medans alla på hela bussen kollar på mig , riktigt pinsamt efter att ha vart så kaxig och dragit ifrån bussen :oops:
speedfight 2 ac
Setup :
airsal 70cc sport
Urpluggat orginalrör
16,5mm mikuni moddat på orginal insug
sportluftfilter (+10 hk)
biltema bakdäck
sf 1 framkåpa ( +15 kmh för mindre luftmotstånd )
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket

Inlägg av rärox »

fruktigkaka skrev:Förra veckan skulle jag jävlas med bussen och dra ifrån den det var en bussgata så körde på cykelvägen för stt dra förbi jus när jag har kört förbi bussen i ca 50 km/h så äre en ganska så liten men skarp sväng och så skymmer några buskar sikten vid svängen så mitt från ingenstans kmr det en turk på cykel han slår i sitt styre i min moppe och jag nitar frambrommen så moppem lägger sig ner men jag står fortfarande upp och så stannar bussen och hán vevar ner rutan och skriker vafan håller du på med medans alla på hela bussen kollar på mig , riktigt pinsamt efter att ha vart så kaxig och dragit ifrån bussen :oops:
Rätt åt dig!
Gummiapan
Elmoped

Inlägg av Gummiapan »

jag och en polare var ute och körde med hans a-traktor. Eftersom han inte hade kort än så körde jag.. vi skulle köra på den stora vägen hem från mcdonalds. så när jag körde in i rondellen så var det någon i en svart saab som låg bakom oss som tutade och pekade fuck you mot oss. så för att dryga med han så körde vi i 30 hela vägen där man inte kan köra om. sen när vägen blev bredare och han skulle köra om så gasade vi upp till 80 så han lägger sig bakom oss igen. sen när vi kommit in i stan så märker vi att han följer efter oss. så jag kör in på lite mindre vägar tills han ger upp. sen ser vi han lite senare och då snackar han i telefon så vi tror att han ringde snuten. dock så kör vi hem då så vi ser ingen polis.
DS
Svårstartad skrothög

Inlägg av DS »

Jagad av snuten en gång men jag hann ifrån dem :)
som tur va :!: ......
Användarens profilbild
xXxProScOpezzxXx
Elmoped

Inlägg av xXxProScOpezzxXx »

långt ifrån det galnaste moppeåket jag vart med om, men iaf en av dom grejerna som gett en sjuk adrenalinkick, körde på dethär igår på lånad moppe, ca 40-50 blås

Bild[/img]
Skriv svar