Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Kul att ni tycker mnf är sämre och tycker det är gammalt undra varför alla sveriges bästa stuntare och trimmare mm.. tex josef,dottie,relex osv.. hänger där
enligt mig är detta forum är bara ett wannabe något
Men filmen var ju helt klart skillat gjort! väldigt bra redigerad!
Eazy2k8 skrev:Kul att ni tycker mnf är sämre och tycker det är gammalt undra varför alla sveriges bästa stuntare och trimmare mm.. tex josef,dottie,relex osv.. hänger där
Ja det säger ju väldigt mycket då det endast är dina egna åsikter
TSR vs. MNF kommer fortsätta forevah.
Det jag tror folk säger är att MNF håller på att dö, är därför TSR-sidan utvecklas mer och mer till mer än bara ett forum medans MNF står stilla i utvecklingen
Eazy2k8 skrev:Kul att ni tycker mnf är sämre och tycker det är gammalt undra varför alla sveriges bästa stuntare och trimmare mm.. tex josef,dottie,relex osv.. hänger där
Det jag tror folk säger är att MNF håller på att dö, är därför TSR-sidan utvecklas mer och mer till mer än bara ett forum medans MNF står stilla i utvecklingen
Indeed.
Signatur:
Det här är ett stycke text som kan läggas till automatiskt i slutet på alla inlägg du postar. Signaturen kan inte vara längre än 255 tecken.
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Det är ju det jag tycker suger, tsr har äckligt mkt reklam på sidan och massa skit..
Det känns knappt som om det är ett moppeforum känns mer som om det vore playahead lr pa, men som sagt det är mina åsikter!
Och ibland undrar man varför så många väljer Moppenet iaf framför tsr..
Det är ju det jag tycker suger, tsr har äckligt mkt reklam på sidan och massa skit..
Det känns knappt som om det är ett moppeforum känns mer som om det vore playahead lr pa, men som sagt det är mina åsikter!
Och ibland undrar man varför så många väljer Moppenet iaf framför tsr..
TSR använder iaf inte google ads.
Reklam?
Vill du veta mer om hur du kan synas med ditt mopedföretag på MoppeNet?
Läs om sponsorföretag och bannerannonsering.
Båda sidorna letar reklam, men TSR är kända som mer seriösa och får fler annonsörer och utvecklas mer än MNF. Tänk innan du postar