Tja jag har en Rieju drac SMX/RRXSM och jag undrade om man kan göra nåt så den låter bättre/coolare. Jag är inte så bra på det här men jag vill bara att den låter mer, har hört massor som T.ex. Sportluftfilter, ta bort ljuddämparen,borra hål i ljuddämparen och ta bort avgasröret(xD). Undrade bara om man kan göra nåt lätt för att den ska låta mer. Och om man ska köpa Sportluftfilter måste man köpa större munstycke då osvosv.
dudeetheLevelX skrev:ta uy ljuddämpningsmaterialet ur ljuddämparen det har jag hjord på min hemmabyggde chopper byggd av en yamaha dt å det låter som själva f*n
Vart kan man köpa trimrör då? länk? kan typ ingenting är det bara att köpa ett rör sen när man får det på posten eller nåt så byter man bara det? måste man byta nåt mer? typ munstycke eller nåt xD??
Munstycke kan vara bra o byta vid byte till trimrör! Men prova att montera trimmröret och kör o kän hur den går! Känner du inga hack osv så e det bara o köra enligt mig!;) men känner du något hack elr att den böööar så byt munstycke!;)