Vet ni om det finns att köpa något som täcker över benen så att man inte blir så jävla skitig som man kan bli på sånna dagar det regnar och är smutsigt?

Och det gör inte ett par regnbyxor?Persson97 skrev:Ett par regnbyxor tar typ 10 sekunder att slänga av/på sig och får lätt plats i väskan. Något som täcker benen så kommer du ju se retarderad ut..pizza-bagarn skrev:haha jo det är ju helst det jag vill komma ifrån, alltså något som man fäster på hojen typrärox skrev:Överdragsbrallor..?
Det tycker jag inte.. Det ser nog dumare ut att gå dyngsur hela skoldagen för att man inte ville ha några på sigSebbe-Tuning skrev:Och det gör inte ett par regnbyxor?Persson97 skrev:Ett par regnbyxor tar typ 10 sekunder att slänga av/på sig och får lätt plats i väskan. Något som täcker benen så kommer du ju se retarderad ut..pizza-bagarn skrev: haha jo det är ju helst det jag vill komma ifrån, alltså något som man fäster på hojen typ
Jo men ser jävligt mycket bättre ut med regnbyxor än att bygga om mopeden för att få benskydd.Sebbe-Tuning skrev:Och det gör inte ett par regnbyxor?Persson97 skrev:Ett par regnbyxor tar typ 10 sekunder att slänga av/på sig och får lätt plats i väskan. Något som täcker benen så kommer du ju se retarderad ut..pizza-bagarn skrev: haha jo det är ju helst det jag vill komma ifrån, alltså något som man fäster på hojen typ
Hur kan ett par svarta regnbyxor se dumt ut?Sebbe-Tuning skrev:Och det gör inte ett par regnbyxor?Persson97 skrev:Ett par regnbyxor tar typ 10 sekunder att slänga av/på sig och får lätt plats i väskan. Något som täcker benen så kommer du ju se retarderad ut..pizza-bagarn skrev: haha jo det är ju helst det jag vill komma ifrån, alltså något som man fäster på hojen typ
Sant!Persson97 skrev:Det tycker jag inte.. Det ser nog dumare ut att gå dyngsur hela skoldagen för att man inte ville ha några på sigSebbe-Tuning skrev:Och det gör inte ett par regnbyxor?Persson97 skrev: Ett par regnbyxor tar typ 10 sekunder att slänga av/på sig och får lätt plats i väskan. Något som täcker benen så kommer du ju se retarderad ut..
Sa aldrig annatskier skrev:Jo men ser jävligt mycket bättre ut med regnbyxor än att bygga om mopeden för att få benskydd.Sebbe-Tuning skrev:Och det gör inte ett par regnbyxor?Persson97 skrev: Ett par regnbyxor tar typ 10 sekunder att slänga av/på sig och får lätt plats i väskan. Något som täcker benen så kommer du ju se retarderad ut..
Det var mer av ett skämt killar...ta inte åt er så mycket! Skit bra idé egentligen.rärox skrev:Hur kan ett par svarta regnbyxor se dumt ut?Sebbe-Tuning skrev:Och det gör inte ett par regnbyxor?Persson97 skrev: Ett par regnbyxor tar typ 10 sekunder att slänga av/på sig och får lätt plats i väskan. Något som täcker benen så kommer du ju se retarderad ut..