trimma och sen strypa?

Här kan du via upp ditt projekt som inriktar sig på scooter. Inga frågor i detta forum!
petterpan427
Elmoped

trimma och sen strypa?

Inlägg av petterpan427 »

om jag trimmar min eu moppe så att jag får jävligt bra acc och den går i typ 75 och sen stryper den till 45, kommer jag fortfarande ha lika bra acc och är den laglig då? :lol: Det är en Slider ew50
petterpan427
Elmoped

Inlägg av petterpan427 »

det är ingen elmoped :!:
ZSenda
Elmoped

Inlägg av ZSenda »

Beror helt på hur du trimmar den :P Kan inte så mycket om scootrar men det skall säkert gå.
Användarens profilbild
Carl
Elmoped

Re: trimma och sen strypa?

Inlägg av Carl »

petterpan427 skrev:om jag trimmar min eu moppe så att jag får jävligt bra acc och den går i typ 75 och sen stryper den till 45, kommer jag fortfarande ha lika bra acc och är den laglig då? :lol: Det är en Slider ew50
Laglig kommer den inte vara iaf, man får inte göra några ändringar egentligen men men finns väl poliser som inte bryr sig om hur den ser ut så länge den går i laglig fart.
Alyzzzer
Kinaraket

Inlägg av Alyzzzer »

ZSenda skrev:Beror helt på hur du trimmar den :P Kan inte så mycket om scootrar men det skall säkert gå.
kan du mycket om krossmoppar eller?...

och vafan menar du? du kan ju inte trimma sen strypa och ha kvar axxet... då trimmar du ju för att få axx bara? och ja de e olagligt då du inte får ändra ett skit på din moppe. och du kommer få topp på köpet vid axx trimning.
Låst