Tja tänkte kolla om någon skulle kunna hkälpa mig, det är så att min speedfight har börjat skramla från variatorn, har öppnat upp och kollat och allt ser bra ut förutom vikterna, men provade med andra vikter som va helt nya men det fortsatte skramla, ljudet kommer när jag är uppe i ca 50-60 ibland tidigare och moppen hackar jäms med skramlet, om jag kör lugnt och inte gasar fullt så låter det inte och det går att gasa fullt utan att det skramlar men bara ett par sekunder, tack i förhand! [/list]
kaarre127 skrev:Tja tänkte kolla om någon skulle kunna hkälpa mig, det är så att min speedfight har börjat skramla från variatorn, har öppnat upp och kollat och allt ser bra ut förutom vikterna, men provade med andra vikter som va helt nya men det fortsatte skramla, ljudet kommer när jag är uppe i ca 50-60 ibland tidigare och moppen hackar jäms med skramlet, om jag kör lugnt och inte gasar fullt så låter det inte och det går att gasa fullt utan att det skramlar men bara ett par sekunder, tack i förhand! [/list]