Jo jag tycker de okså varför ska han höja den så mycke, tror de e max 6-9cm sen tar T-hatten i om man inte monterar Subframe upphängning, efter de finns de inte mycke som tar i men max utan Subframe upphängning så blir aeroxsen väldigt ostabil över 90km/h, väldigt snabstyrd o går på bakan utan minsta ansträngning.eriksson2k skrev:Vaför höja såå högt? Räcker det inte med en som ger cirka 5-6cm?? shiiit
Beror lite på vad för bakstötdämpare du har innan, polarens aerox med höjning på 6cm slår i t-hatten i ramen, han har 2cm tillgodom mellan ramen o t-hatten när han inte kör men vid körning på bak hjulet o kraftiga inbromsnigar så slog han sönder t-hatten, medans andra aeroxsar kan man höja utan problem 10cm utan att ens slå i.eriksson2k skrev:jag ska ha den där tnt höjningen, ger cirka 5 cm, räcker det för 70cc mk, technigas, 17.5a, lätta vikter, för dom du säger att den reser sig utan ansträngning, -> hasselhoff
Men då kan du ju höja väldans myckeeriksson2k skrev:Men jag har redan kapat bort en bit där av ramen, så tändhatten är fleeera cm i från,
Fast med portat org + efektrör så kommer man långt oksåeriksson2k skrev:Najs, ska bara lära mig köra lite på bakan, inget stuntande i det hela =) Då blir det en xl höjningssats ist :---D