Jag beställde en Multivar till min Sym Jet SportX, men konstigt nog så passade den inte. Hålet i Multivaren är bara lite för liten för att komma in i "järnpinnen" där Multivaren ska sitta. Så jag tänkte om man borrade ett lite större hål i Multivaren och "järnröret" som man fick med så dem passar i järnpinnen, borde inte det funka?
Sebbe-Tuning skrev:Köpte du ifrån twostroke? Isåfall lämna tillbaka den, du lär ju ha fått fel. Modda inte i den.
Köpte den rätt så billigt av en snubbe men han lurade mig med att aäga att den skulle passa :/ så har typ inget annat val än att modda den om det nu skulle funka
Sebbe-Tuning skrev:Köpte du ifrån twostroke? Isåfall lämna tillbaka den, du lär ju ha fått fel. Modda inte i den.
Köpte den rätt så billigt av en snubbe men han lurade mig med att aäga att den skulle passa :/ så har typ inget annat val än att modda den om det nu skulle funka
Har jag fattat rätt så ska du borra på viktlocket som ska sättas mot vevaxeln?
Gör du det så lär den bara snurra hej vilt, du har inte försökt liksom försöka vicka in den så att den sätter sig?
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
Prova annars med gummihammare försiktigt, kan vara väldigt precis passform på grejerna som gör att du tror den är för liten.
Testa i alla fall, men slå inte för hårt så att grejerna går sönder.